• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • Tindras äiti
    jajjaB skrev 2008-01-20 14:44:38 följande:
    Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, LällasNorrköping: JennyF, MaddeK81, LällasÖnskemål om månad:Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,Juni:joannakba,MaddeK,Juli:joannakba,MaddeKAug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, LällasSep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB , tindras äiti

hoppas på sep, då hinner bebben bli 3mån ialf
  • Tindras äiti

oj jisses va gjorde jag nu???

• Tindras äiti

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Önskemål om månad:

Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB, tindras äiti

så hehe nu blev d som d skulle

• Nallatalla

Jag tänkte bara tillägga att det egentligen inte spelar så stor roll för mig vart daten blir. Huvudsaken är att jag får träffa er alla! Det ska bli så himla kul att få se er alla på riktigt.

Kram / Nalla

• Grannen

Vad säger ni...ska vi bestämma Götet och September som ligger i topp nu el ska vi avvakta?

• Tindras äiti

hjälp alla mina trådar i favoriter har försvunnit, måste hitta v.v.s tråden igen

• grådis

Lugn Tindra, de håller på och uppdaterar systemet, favoriterna kommer tillbaka.

Om du går in under forum, sedan listen till vänster, väljer medlemsgrupper, kollar under vikt &hälsa, så ska du nog hitta vvs-tråden. (Hoppas jag )
    Ha de gott, kram

• grådis

Medlemsgrupper
    Allmänna
    Vikt&Hälsa

• Lällas

Jag vill också ses i september i Göteborg.. Gu va kul.. Ju förr vi kan hitta ett datum så kan man hålla utkik efter billiga flyg eller tågbiljetter.. Och har någon från området nåt tips om vart vi kan bo? Kram

Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.