• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-13 23:21:35 följande:
    Fast gävle tar sån tid att nå för en skåning som mig. Har varit i Älvkarleby på Lottakurs en gång i tiden
    Skrattar...ja precis,de va de jag menade....Vi har nog ungefär lika långt till Gävle...Så alltså tar det lång tid för oss med
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-13 23:29:01 följande:
    Förvisso *s*
    Som en polare till mej sa,då vi flyttade hit (Alltså vi bor 5 mil från stan,vilket är ganska långt,tar ca.40 mil att köra,men är näääästan bara motorväg om man åker en av vägarna ) :
    -Det är bättre du kommer till mej,för det är närmare för dej att åka till stan än för mej att åka till dej....

Öh....gissa om vi skrattade åt henne...hon har ju fem mil hit och vi fem mil dit...sååå...

Nåja,nu ska jag i säng...Och fösöka sova brevid min snörvlande make....Natti natt
  • 68an

Kikar in för första gången i denna tråd.

Såg prat om sveriges mittpunkt och den är där "Flata klacken" ligger en bit utanför Sundsvall.

Jag skulle gärna vilja vara med den här gången också men tyvärr tror jag att jag får backa då det gäller ekonomin, det drar iväg för mycket omd et blir en långresa även denna dejt och jag har ju mina 160 mila resor hem till mor o far då och då så resekontot blir ju belastat av det.

Jag ska troligast till G-borg kring 4/7 (Springsteen) men då får jag skippa en hemresa till norr i år och ska träffen vara i Gborg så ser jag ju givetvis att den är i början av juli för isf. kan jag ju vara med. Vore himla skoj.

Jag följer och ser vad som sker i tråden, jag vill träffa er igen och er som inte var med på den förra dejten men jag kan inte rösta för något av förslagen för tillfället.

Blir det en dejt kring södra norrland så är jag given.

• Mammasknodd

Bcsvensk: Hi hi, gör inget Du slog ju som "huvudet på spiken!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Fru U

Om det skulle bli 4/7 så kommer inte jag eftersom jag har annat inplanerat

Live and let live
  • 68an

Fru U.se Om jag ska på Springsteen 4/7 så kan jag ju inte heller träffa er men dagarna innan eller efter.

• grådis

Det är väl klart vi kan åka norrut nästa gång,det var precis så snacket gick förra gången.

Börjar i Stockholm, tar Göteborg nu och nästa gång uppåt nånstans.

Sen blir det väl kanske så att det blir olika människor med på varje träff, förståeligt att inte alla kan åka hur som helst varje gång beroende på ekonomi eller hälsa.

MEn jag åker gärna uppåt, fint.

Just nu är jag i Jokkmokk

Synd att inte Beja o bcsvensk åker ner till _Götet ungefär samtidigt, då kunde vi ju passat på att ha träffen då.

Såg att de flesta röstat på aug/sep,får väl försöka få ledigt...det är ju inte roligt om ni alla är i Götet och jag måste vara på jobbet

• Nallatalla

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Önskemål om månad:

Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla

Det passar nog bäst för mig någon gång i september tror jag så att inte den lill* är alltför färsk.

/ Nalla

• jajjaB

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Önskemål om månad:

Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB

Åker gärna uppåt i landet, jag har inte varit längre upp än hälsingland (bollnäs) och det är väldigt vackert i norra sverige har jag hört men gbg funkar det med

kram jajja

Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.