• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • jajjaB

då kan vi väl ta sällis vi från sthlm? lällas och nalla?
    någon mer? tåg är ju mysigt eller vad säger ni?

• Tindras äiti

skall d va cenrtralt lr går d bra utanför med bra förbindelser

Lällas skrev 2008-01-21 23:05:13 följande:
    Jag vill också ses i september i Göteborg.. Gu va kul.. Ju förr vi kan hitta ett datum så kan man hålla utkik efter billiga flyg eller tågbiljetter.. Och har någon från området nåt tips om vart vi kan bo? Kram
  • Tindras äiti

skall d va cenrtralt lr går d bra utanför med bra förbindelser

Lällas skrev 2008-01-21 23:05:13 följande:
    Jag vill också ses i september i Göteborg.. Gu va kul.. Ju förr vi kan hitta ett datum så kan man hålla utkik efter billiga flyg eller tågbiljetter.. Och har någon från området nåt tips om vart vi kan bo? Kram
  • Tindras äiti

gå in på hotellguiden.se , där inne kan man kolla runt på olika alt på boende i gbg både centralt och utanför + olika prisklasser
    slottskogens vandrar hem e tex centralt utan att ligga mitt i centrum,ligger strax intill gbg cafe gata linnegatan

• Mammasknodd

Hur har ni norrifrån tänkt göra med resandet? Funderat på det?
    Jag funderar på att (om det inte blir alltför dyrt) flyga från Umeå direkt till gtb, om det nu blir där....

Verkar ju som om de flesta har skrivit upp sig på Gtb... Ska vi fastslå det eller fundera ett tag till??? Och fastställa September?
    Undrar bara så man kan börja planera lite

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Tindras äiti

vill inte va petig men d heter gbg hihi

Mammasknodd skrev 2008-01-22 14:51:58 följande:
    Hur har ni norrifrån tänkt göra med resandet? Funderat på det?Jag funderar på att (om det inte blir alltför dyrt) flyga från Umeå direkt till gtb, om det nu blir där....Verkar ju som om de flesta har skrivit upp sig på Gtb... Ska vi fastslå det eller fundera ett tag till??? Och fastställa September?Undrar bara så man kan börja planera lite
  • Mammasknodd

Tindras: Aha Jag skyller på att jag är Norrläning!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • skrutteluttan74
    Mammasknodd skrev 2008-01-22 14:51:58 följande:
    Hur har ni norrifrån tänkt göra med resandet? Funderat på det?Jag funderar på att (om det inte blir alltför dyrt) flyga från Umeå direkt till gtb, om det nu blir där....Verkar ju som om de flesta har skrivit upp sig på Gtb... Ska vi fastslå det eller fundera ett tag till??? Och fastställa September?Undrar bara så man kan börja planera lite
    Jag vet ju inte hur det blir för mej...Vi får väl se om " jag " (men då åker vi hela familjen ändå i så fall och passar på att ta "missons" resa och hälsa på släkten i Gbg) kan smita ner i sept...
    I så fall åker vi bil...Visst vi har ju en stor bil så du kan ju i så fall va med och dela på "soppan" om det skulle bli så och om du kände för det,då kan du även ta med ngn av dina gossar om du skulle vilja ha de med dej...
    Om vi åker hela fam och tar semester, så har vi hur som Tre platser över om ngn vill med så att säga...
  • skrutteluttan74
    Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Sundsvall : bc.svensk ,

Önskemål om månad:

Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB, tindras äiti , bc.svensk

Vi har nu även lagt till ännu en stad,som dock är lite högre upp...vi kan ju kolla,inte säkert  den får mer namn än Norrköping,men det är ju bara skoj med flera aleternativ..:Så vi lägger till den med,får vi se vad som blir...
Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.