• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • Lällas

Jag med vill äta god glass så jag hänger med Mumlin och köper jordens största glass.. Det låter kanon för min del iaf.. Gu va kul de ska bli Nån som vill dela rum?

• Fru U

Dela rum gör vi väl precis som förra gången? Min gubbe lär nog inte vilja följa med denna gången heller

Jag ser gärna att vi bor ungefär som förra gången. Dvs så att man kan äta o umgås på stället man bor

Live and let live
  • Grannen

Lällas, jag delar gärna rum. Blir ju lite billigare och så är det kul.

Iiiihhh, vad kul det ska bli!

• Tindras äiti

lällas + mumlin:
    triumf glass ligger 3 min därifrån, deras halv liter med himmelskröra e att döda för * mums * åååååå ja längtar sommar å glass....just den triumf har bara öppet på sommarn. sen e d fint runt om novotel om man ska ta sig en promenad längst älven. man kan även åka båtfärja från novotel in till centrum tar ca 20 min då får man se en del av gbgs hamn och man hoppar av vid operahuset mitt i stan.

• Fru U

Verkar som de flesta är inne på Göteborg då.... Det var längesen jag var där och jag åker gärna dit igen

Live and let live
  • jajjaB

låter trevligt!
    dock passar inte tiden runt den 14 sep för mig(om ni nu planerar för det?), då fyller min Tova 3 år och vi planerar just nu att EVENTUELLT ta en utlandsresa då... så planera och boka ni det som passar er, så får jag se om jag kan eller inte!

hade ju iofs varit kul att träffa gänget

• Grannen

Första helgen i sep. Kan ni då?

• Lällas

Det är än så länge tomt i min kalender då.. så gärna för min del.

• MaddeK81

Min kalender är också tom! Jag mejlade AnnaNio härom dagen och berättade om att vi förmodligen ska träffas i gbg i september. Hon är ju inte aktiv i tråden längre men vem vet om hon blir det igen? Dessutom träffar jag gärna henne också även fast hon inte är aktiv längre. Hon kunde inte svara på om hon kunde va med men tackade för att jag meddelade och sa att hon skulle försöka komma ihåg det till september.

Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.