saras måbra-tråd keeps going stronger
Magda
haha
jag SÄGER så på affären....hahaha
funkar kanon till 80% av gångerna!!!
Nu ska ja mysa vidare
Puss
Magda
haha
jag SÄGER så på affären....hahaha
funkar kanon till 80% av gångerna!!!
Nu ska ja mysa vidare
Puss
Tindra
va kuuuul
jag går med i köpetanker på nåt
lägga pengarna på BÄTTRE än hyresbostad känner JAG,,, + NYTTo FINT, bästa jag vet
inredning!!!!!!!!!!!!
Mums på er
Ska hoppa ikväll...men åt nyss middag
var iväg sent & handlade på Willys...så nu e man fattigare...Men allt nyttig e ju dyrt...
Men köpte endel BRA saker verkligen...hittat massa recept så nu blir de BRA middagar, endel lite dyra dock
Ätit en SUPERgod middag
och chockad som vanligt, men min son äter ALLT jag lagar, SÅ KUL!
hittade på en egen variant, tigerräkor, fk penne, lättfraiche, saffran, massa svartpeppar och FÄRSK spenat...YUM YUM YUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesus, 2 små portioner som rest kvar!!!!
Herregud
Första ggn ja lagade me saffran och även SPENAT färsk..
MUMS!
Längtar efter att äta de som rest imon kväll på jobbet!
Ska hoppa 2200 ikväll, sen imon GYM igen!....Löpning + styrka!
Ber att regnet e väck..tråkväder
men jag är POSITIV"
Haft en underbar dag!!!!
Och Bailey sa. Mamma, MUMS vikken god mat jag får!....Glad eller GLAD...
ha en trevlig månd kväll alla!!
Kakis: SMART du är
gör precis så!
vad gäller SEMLOR
Så ska jag fira med en SEMLETÅÅÅÅÅRTA
haha
ska det va så ska det VARA riktigt..hihihihi
Men dock 19 feb, och vi är ett gäng som LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tills denna dag
Jaha
Motion blev det ju
2200 hopp + dips!!!
Gym imon...
Magda: Du är väl inte på G att bli sjuk??
vet du, idag på gymmet tänkte jag på Dig..Kom du ihåg när du frågade för lääääängesen ang skor o tunikan...den du har på bilden, du hade köpt på kappahl el Lindex TROR jag..haha..Bara kom på det, du var så fin , och du hade gått ner bra i vikt...:)
Alla av er finns med mig ska ni veta, jobbet, gymmet, affären, haha
JJ..Muminmamma. EN VACKER SÅN HAR JAG JU SAAAAAAAAAAGT!
hihi
jag gick upp 19.9
MEN, rörde på mig!!!!
Ok
Detta skrivs ju i min blogg....dem flesta är ju inne o läser den ser jag..Men..Oh well..jag har känns mig PISS på morgonen, sov till 9.30, ( Bailey med )
Var trött efter 2200 hopp...och typ förkylningskänsla....Men ja tänkte, ÄH, cykla ner till gymmet....testa hur de går...
OCH wow....säger bara ..asbra!
4km löpning
Ätit en underbar snabblunch efter gym nu, efter läst fitness och VERKLIGEN fattat vinklen av hur mkt jag måste äta!
1 stor skiva osötat surdegsbrö utan smör dock, med 2 små makrill ( varmrökta ) fileer med massa gurka,. EGEN hemmapressad juice!!!!! + Kaffe
Mår så väligt bra!
Visst tjejer, är det KUL att MÅBRA???
Puss O Kram
Alla ni som skrivit att ni vart o motionerat...Duktiga ni är
jag vet vilket helvete det KAN vara att ens komma ut på promenad!!!
Fibergröt imorse...Märktes på gymmet hur laddad kroppen blev
banan i !!!
JOBB nu
kram på er
Anneli: ta det lugnt vännen min! Jesus, känner dina knivar i ryggen ..lider med dig!
JJ: Hihi, Japp, energiknytte till MAX! ....Så kul!!
Kaya: HAHAHAHA....Im just beeing me, and thats the truth! Inside and out...ME!...glad, stark, lycklig just nu!
Sitter med en mugg kaffe. varva ner med denna dryck, GUD...ja lär inte somna...Men glad ikväll....Rock bokat resa till mig, komma till mig i mars..:)
Hoppas ni haft en skön kväll
JObbet gick bra!!! Lite slag och bråk och skrik, men men,,, skönt att kunna agera BOOTCAMP Manager!!:.LoL
Puss o kram
hej Hej
Slöläst allas inlägg
Jobbat heeela dagen + kvällen igår...sorry om ja inte hinner svara på saker osv...
ganska fullt upp med en tjurig son varje gång han vart på dagis 06.30-16.30, men vem skulle inte vara det, det tar ca 1 min efter jag kommit till dagis som "grälen" börjar....Fast han hemma är så involverad i allt, matlagning, bad, disk, dukning, blåsa ut ljusen, osv osv...
Men men..trötthet + hunger..USH!
Gick till och från jobbet...Ikväll blir det HOPP....Imorgon gym igen!..Längtar så de kryper i kroppen
Ska snart hålla föredrag på 2 andra arbetsplatser med, då jag är Hälsoinspiratör nu, känns KANONkul..
Peppad!
Lagat en ASGOD middag precis
Fläskfile med peppar+ syltlök+paprika, cremefraiche lätt, salt, hmm..+ nåt mer, minns inte..:P
Till denna röra EGNA hemmagjorda palsternack -s pommes, potatis + morötter i pommes form..MUMS sa vi båda!
Ha en forts skön kväll
kaya: Jag var ju utan jobb i 3 år, det var ju då jag gick ner som mest, jag hade all tid i världen...och istället för att alla mammalediga satt o fikade hos varann me bullar, så bjöd ja hem gäng på NYTTIGA fikor..haha!!
Sara alltid känd för den nyttiga saken..:P:P:P
hihi!!!
magda: 35 min på CT är inte illa....bravo!!!
Och ang Dinkel
jag kör på fullkornsdinkel i fläskpannnkaka, bröd, scones osv...
Missi
Har inga ord...Fy....Då man längtar som mest....
men Tina här är ju världens bästa exempel..ge inte upp!
För vissa tar det MKT MKT längre tid än vad man önskar.
Skyrkekram
Kan glädja er andra
att jag ätit 5 st GI mackor efter middagen, var INTE mätt alls, och sen glass med typ 2 dl lakritssås på..JESUS!!!
Oh well
mums!
Dags för dagens hopp strax....
Och Kaya..PRECIS så är det....Vi hinner inte ens hem vi, och vi bor 80 m från dagis ingång...
Men på dagis är han en ÄNGEL alltid, och alltid varit den "snälla och omtänksamma"---och hos Paul är han LUGN som filbunke, hans far är ju iof lika lugn han!!!
PUSS pÅ ER