saras måbra-tråd keeps going stronger
Grattis till era minus!
BRAVO!
Emma: Wow, impad av dubbelpass!
Grattis till era minus!
BRAVO!
Emma: Wow, impad av dubbelpass!
Vart på gym + hos frissan + i lite butiker idag igen
HERREGUD!
Farligt för en som Heter Sara att ens vara på stan....
Oh well
HELT JÄKLA AMAZING nöjd me min nya frilla, men inget drastiskt, och precis som ja ville ha det, på PRICKEN.....Och min frisör på en innesalong i stan, Sa idag, Men FAN rent ut sagt, Hur jäkla snygg är du sara, då sa ju jag, men S ge dig, Men du vet ju det Sara..haha...och så gick konversationen, då hon ville ha ihop mig med en av hennes kunder, som var fotbollsdomare, menb jag var nog "för snygg" för han sa hon..hihi!!.-.herregud. JAG som är en VANLIG människa som haf högsta intressen med smink + kläder, + HÅR, men det har ju alltid legat mig varmt om hjärtat, inte bara för jag gått ner 50 pannor!
Ja ja....+ nytt till kök idag..aldrig FAN är jag nöjd!....Så jäkla fjantig då de kommer till hemmet....+ mina egna kläder med för den delen
:P
Kaya: Jag äter absolut skivat pålägg, som jag oftast ber få över disk.....Helst kalkon eller why not bog.I LOVE IT!.....Jag menar vi äte rju inte kilovis, och jag kommer aldrig sluta äta sådant, dock minskar jag ju ner rejält på GRIS...men det har ju andra orsaker....( äter sällan biff heller, max nötfärs )
TRÄNAT på gymmet, 3.6km löpning + styrka..SKÖNT, duschade där efter för ja skulle klippa mig!!!
Ska ut me bilder Annlie..I promise
6628: Herregud, EP, inte alls roligt, alla mina 5 boende på jobbet har EP, och får OFTA anfall, men HOPPAS du mår bra nu!
KRAM
PS, ni KAN komma ut på rundor ni som "vill" och säger att ni saknar det, ta TAG i det, sätt av 1-2 ggr / vecka då NI har barnvakt / mannen eller barnfria osv.. vill man så går det OFTAST!
Så
bilder ute!
Ha en fin kväll
Nu ska jag njuta av hallon!
hahahahaaaaaaaa
TJOCKT hår
Jag har nog tunnast i denna tråden
Gud! Ni ska se ......mina lockar, massa skitspray o tupering hjälper mig!!!!!
Nu ska ja chilla
KRAM
Emma gumman.....
jag sa OFTAST att man kan, ALLA KAN INTE!
Men ibland kan man försöka vända det till något positivt, som att man går till lekplatsen först, sedan ska mamma ut och gå, .....Sonen glad= Mamma glad osv... Men alla kan inte!
Men Kör något hemma då som är lika bra, köp en dvd att träna till 20 min / dag eller så!
Man KAN hitta alternativ!
TACK alla för orden om håret
Färgar det själv alltid + slingar, köper kombinations paket fr Loreal!
Dock trött på röda skiftningar, så snart blir det en varm brun toning!!!
Vaknade UTVILAD!!!!!!!! 08!
Tvätt idag!
Skönt att ta de relativt lugnt!
Bra Nilla!!!!!!!!
tack Anneli!
FIKAT med en supergod lättare morotskaka!
YUMMI!!!!!!
Tur ja frusit in den, annars hade ja klämt hela långpannan!!!!!!!!!!
3 ägg
2 dl socker , detta vispas ihop
2 stoora rivna morötter
2dl dinkel mjöl ( fullkornsdinkel)
1tsk kanel
½ tsk bikarbonat
2tsk vaniljsocker
1tsk bakpulver
1½ dl solrosolja ( jag tog kallpressad raps )
200gr philadelfia light
pressad citron
lite florsocker
3msk lätt creme fraiche
1 msk vanijsocker + lite kanel , detta rörs ihop och breds på kakan då den kallnat...
Gjorde min i liten långpanna, så inte såå hög--
175 grader i närmare 30 min, mitten av ugnen!!!
YUM!
Nu har vi vart på affären ( skönt att ha 600 m till närmsta och sen typ 800 m till 2 andra ), handlade nyttigheter som 2 kg kycklingfile, räkor, 9% middagskorv som vi nog ska ha ikväll med hemmagjort mos ( med HET mjölk i såklart + masssssssa vitpeppar ) frukt&grönt, osv osv.....
Träffade en kollega på affären, så säger hon " Du har väl hört om B ", då sa jag Ja, det har ja, men jag sa, eller vad menar du, Ja Han, han har tumör i magen och åkte in akut igår, metastaser i lungorna osv....ALLTSÅ inte den B som mist barnbarn, utan VÅR boende, så nu FAN räcker de med skit!!!!!!!!!!!! USH!
Så nu lär man sitta på sjukhuset med han och kort med personal på huset, alltid tufft då han kräver 24tim omvårdnad utav oss för han är självdestruktiv
BLÄ!!
JAJA
HOPPREPS TIME NU!
Måste tänka på nåt annat!
Hej Tjejer!
Grattis till under 70kg
Wow
Då väger vi typ lika!...
Gymmet idag, och det var sköööööönt....Lördag blir nästa pass....STYRKA + löpning.....att svettas så är de bästa jag vet, lixom tar ju 2.5km INNAN man ens blir svettig vid löpning, men sen, sista 1.5-2km ..jesus!!!
Sen gått till och från jobbet ikväll
Och VET ni
jag sa ju att jag skulle fika för en gångs skull på personalkonferansen, och YES
2 bitar semletårta som heter DUGA1
Sen hade jag rester med mig från igår, + en bit tårta till efter maten
WOW....BULLE ser min mage ut som just nu
men FAN på vårt språk vilken UNDERBARt ljuvlig semletårta!!!!!!!!
Imon kväll kommer pappa m familj på fredags middag ( jag hatar lets dance..hihi )...så då blir det dubbelpanerad pangasius fileer med kokt pot, + rom+dillsås med hackad ättiksgurka i! m Sallad + kokta ärtor!
Bailey längtar efter fisk då moffa kommer så de blir det nu!
Imon bitti kl 06.20 blir det en 4 km runda, till sjukhuset där jag ska sitta hela dagen hos en boende, sedan blir det 3 km runda hem....sen laga mat mm!!!! Ev hopprep på kvällen!!!
Emma: Kryyya på dig!
Örininflammation gör BANGENS ont
Hej
dricker VIn nu så ursälkta stavning mm
Gått 3.7 km imorse kl 06.40
sen 4.5km på lunchen..JESUS va skönt, kom tillbaka till avdelning på sjukhuset helt svett!
Sen BUSS hem till Paul o hem med Bailey + stressa för att ficka pnagasiuis fillerr..OJ va ja stavar
MUMS va gott de blev
carritcake m godis med till efterätt
NU ede mer vin
sen sängen
PUSS
mkt motion + mot mat
hhhaha
Puss