Hej från en MENS Sara....BLÄRK!
I hate it...men samtidigt då jag känne rmig så hemsk o ful kände jag tacksamhet för att MENSEN gör att de flesta av oss kvinnor KAN bli med dessa underbara barn, så LITE mindre ful kände jag mig då..hahaha!
Min dag: Vaknade 05.40, iväg med sonen till dagis, till jobbet i ÖSREGN, inte kul med cykel, jobbade till 16, men tog en timme ttf så slutade 15, hämta sonen, möta mormor på stan 3 km längre bort, Bailey överlycklig att träffa henne, var ju en vecka sedan sist...( det är LÄNGE för oss ), dem går till biblioteket sen hem till min mor, och jag chillar genom storgatan med mina grymma Nikeair från NYC i famnen ( hon ska till gymmet lixom..hahaha..SÅ STOLT ), tränade styrka, rejält för tri + biceps idag....Sedan är det ju måndag, vilket innebär sjukt mkt människor på gymmet, så jag hann hoppa på ett löpband, och hann springa 1.5km innan alla motionsredskap var upptagna, och jämte mig kom en assnygg man, gjorde ju löpning mkt mer intensiv då lilla jag ökade tempot och svettades på mina 4km!...YAY!!:..Så mkt lättare det blir då det är folkat där...en fm med tomt i gymmet är så segt!...
Sen hem till mor min, mös lite med henne + Bailey, sen KÄMPA hem uppför alla backar i regn, nu hemma, ätit kvällsmat, lättfil med nötter, russin, linfrö + flinfor, 1 rostat osötat macka med light pastej + saltgurka, ( ladda med extra järn nu vid mens då järn åker UR kroppen och jag känner enorm trötthet )
ha en kanon kväll!
ja hoppas ja mår bättr eimon och e UTAN mensvärk!