Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Skrivit lite i en ny blogg
    Om LIVET!

Ja, livet tillhör ju oss alla så länge vi har det
    Och för att måbra mentalt/fysiskt, så får vi sköta om oss!

ha en bra söndag
    Min frukost var
    2 RÅGI knäcke ( efter tagit upp en skiva ( på jobbet ) av ett GROVT bröd, men sen läste jag sockerarter och det var 9.5gr så jag la snällt ner skivan igen och tog rågi knäcke, med kalvsylta ( inte smör ) + paprika, 1 kokt ägg m kaviar + en liten portion BANANGRÖT jag kokt, ALLA älskade den på jobbet

SÅ KUL att inspirera alla...Därför jag blev Hälso inspiratör antar jag!!! Här på jobbet

NU LYSER SOLEN

FAN HELT AMAZING!!

Dags för 2 promenader med boende
    kram

• SvenskEngelsk

back from the gym

CT 7 km, JESUS, ville aldrig sluta, men tiden sa ifrån, sen 15 min massage, innan allt körde ja stenhårt styrka, BICEPT, TRICEPT, mage, övre + nedre rygg + insida lår...

I feel so good!!!

Åt stekt FÄRSK strömming dubbelpanerad i graham + ägg med eget mos + lingon + ärtor
    JESUS va gott!
    Tur man jobbar där man gör
    SVENSK mat då den är som BÄST!

• SvenskEngelsk

Bravo Magda
    Du kämpar på...rätt spår med
    KANON!!!!

SÅÅÅÅN enorm skillnad mot några veckor sedan då nästan alla inlägg var ifrån en Magda som lixom inte var "redo" ÄN för att kämpa,,,men NU JÄKLAR!!
    BRAVO!!!!

• SvenskEngelsk

KAYA:
    GRÄT faktiskt av ditt negativa INLÄGG
    jag är PRECIS likadan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HJÄLP
    Finns det fler än jag
    SKÄMS inte..haha
    JAG är ju med SÅn, då jag faller dit
    massa grädde på kladdkakan, gärna extra choklad i kakan, sen gärna kakor efter, sen läsk, sen lösgodis, sen MKT sås på maten, Ohhh, misskött mig så nu kan ja lika gärna äta, sen imon nyttig, men då är de onyttigt igen o igen o igen
    tuills JAG NU SÄGER
    SLUUUUUUUUUUUUT

Tänk OM!

KAYA
    du kan
    vi kan!!!!
    ( Jag är inte sådan NU just, MEN, kan lätt falla dit ).....SÅ JÄKLA lätt om man väl börjat!!!!

puss på dey!! Från en som tränar stenhårt just nu!

• SvenskEngelsk

GodMorgon!
    Hmm, trött av LITE sömn ( självförvållat), sedan kom sonen kl 06.30 imorse, så vi har njutit, med tända ljus vid frukost ( lättfil med musli ), badat ihop med massa bubbel och nu ska vi snart gå ut i skogen och väcka alla djuren..haha!!!

ha en riktigt bra dag!
    Var sugen på att laga min FK lasagne sen, men får se vad affären har att erbjuda som lockar sen!!!

• SvenskEngelsk

Jessie
    Gött tjejen!!!!!

bara att säga
    NU SKA JAG ha en bra vecka
    då har man det!!!
    Beslutsamhet!

• SvenskEngelsk

Perfie:
    Roligt att kunna inspirera!!!!!

Kakis: Yay, I love skiing...Var ÅR sedan nu dock....Trysil sist...Och jag grät av en svart backe och höll på kissa på mig

haha!! After skin passade bättre då!!!

Såå.,..lunchen avklarad, blodpudding, lingon + vatten, ätit så mkt frukt redan idag att jag hoppade över grönt till maten, blir avocado ikväll!

Vart ute med sonen, MYSFAKTORN 10! Buss, bil, stan, hyrt Lotta på Bråkamakargatan, köpt inneskor till plutte, som mamma har..hha, jag alltså...Fikat på Waynes, jag tog kaffe m MKT mjölk!....Jesus, va skönt att vara ute och lixom inte ha några MÅSTEN, inte måste handla osv...då trivs ju inte barnen, dem ska ju SLIPPA gå i affärer, så bailey fick strosa där han ville...bokhandel mm! Och UTAN handla nåt!

VILODAG sa kroppen, ev, hopprep ikväll, men vbägrar 3200..haha!
    Så känns det nu allafall!

MAGDA
    Grattis!!...0.4kg är ju PERFEKT! Ska ju inte vara mer!

BRAVO!

• SvenskEngelsk

Kaya
    DET GÅR

Jag kan räkna upp vad jag KAN och HAR slängt i mig på jobb mm
    LÖSGODIS, kakor, glass med krossade kakor i, läsk, ja, u name it, sen lixom väger man i huvudet 5 kg mer och magen står ut..och man BEHÖVER RENSA kropp och KNOPP för att  må bra igen!!!!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för sånna ditfallanden!

• SvenskEngelsk

JJ
    Ohh, snart baby juuuu!

• SvenskEngelsk

Tindra:
    Vill inte verka TUFF
    MEN, Du VILLE ut innan du såg regnet, så LÅT DET INTE STOPPA dig!!!!
    No way!.....Låt inte måndagens promenad bli tisdagens....

Barnen ligger bekvämt och varmt i vagnen!!!!

Trust me!!!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger