• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • FiaL

Småtokig----> Fy vad elakt!!! Jag som har väntat heeela helgen!!!
    Så klart att dom prickade in just McLeods döttrar med att visa reprisen då!!!

• Linda 1982

Finns det något bättre än McLeods döttrar? synd bara att det är repriser, vill ju se nya avsnitt men det kanske inte finns några. är det någon som vet?

• Lou

Buuäääää.....
    Gissa om jag blev blöt i ögat då jag upptäcker här på tråden att det inte är ngt avsnitt idag! Jag satte i ett band och tänkte kolla på det ikväll men tji fick jag! Det innebär att jag spelar in något som heter Bröllopsfeber istället. Suckelisuck.... Jag som missade fredagens avsnitt dessutom, det blir 4 (!) dagar utan McLeods Men jag tackar Swedekarin för (återigen) en ypperligt bra resumé

~ VÄLKOMMEN ni nya som hittat hit! ~

• Trulls

har inte sett sen i tisdags.. börjar få lite smått panik..

Nån som kan berätta vad som hände i torsdag och fredags?

• Lou

Trulls: Kolla din inbox (Resumé från tor & fre avsnitt) Återigen; TACK swedekarin

• Trulls

oj tack så mycket Lou ska genast kolla där

• Lou

Night night girls, see ya tomorrow. DÅÅÅ äntligen är det nytt avsnitt

• Trulls

såg nu att dagens avsnitt börjar redan 11.55 så missa inte det nu

• FiaL

Trulls----> Jaaa vilken tur!!! Vad bra att du sa det!! Vi ska till bvc kl ett idag så ajg trodde jag skulle missa hela... men nu hinner jag ju se lite iaf

Svar på tråden McLeods Döttrar