• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Lou

Trulls: TACK jag missade bara de första 10 minuterna tack vare dig! Tänk er om jga inte tassat in här innan utan trott att det var på samma tid som vanligt. Huvva! Hemska tanke! Det verkar vara PARTY på gång in the outback

• Lou

McLeods Döttrar blir bara bättre & bättre! Vilket avsnitt! Väntar redan till morgondagens avsnitt!!!

• Setta

Jag gillar Jodi, hon e så söt och tror gott om alla =0)
    Hon piggar upp serien

• Dunderbara Vilja

Jag har missat de två senaste avsnitten.

Kan nån vara jätte gullig och skicka en resume över vad som hänt??

Tack på förhand

Manuella

• Lou

Såååå himla bra.......

Manuela: OM ingen hinner före så kan jag knappa ihop en resumé under dagen....

• FiaL

Så orättvist!!!... jag vill också bo på en gård med hästar, kor och får!! Ser sååå mysigt ut!!
    Och ha en bunt jätte snygga grannkillar

• Dunderbara Vilja

Ja tack Lou!!

Hade blivet hemskt glad. Vi har lagt om arbetstiderna på jobb så jag missar favorit serien+ att min video är sönder!!!! Jag blir tokig!!

Så jag hade blivet jätte glad om du ville göra det Lou.

Ha det så bra alla

• bodis

Va har det hänt en massa bra saker?? Här är man borta på kurs i tre dagar och så missar man tydligen massor. Snälla, rara, söta lilla Lou, skulle också gärna vilja läsa en liten sammanfattning.
    Går och lämnar en kanelbulle i ditt krypin

• Lou

Vem kan motstå en kanelbulle?
    Här kommer en kort resumé:¨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    McLeods onsdag:
    Rose kommer till Drovers Run vlket gör Steivie jätteglad och hon tänker att NU är tiden inna att berätta sanningen att det är hon som är mamma & inte moster. Hon glr flera försök men lyckas inget vidare då Rose hela tiden avbruter henne & pratar om en massa annat. (I mitt tycke verkar hon vara lite hyperaktiv...) Rose tycker det är toppen att få bo med mostern på gården och rida hästar hela dagen. Hon blir snart varse om att det inte är en dans på rosor utan mest hårt jobb. Hon och hennes mamma (eg hennes moster) hade grålat mkt en längre tid hemma och det var därför Rose åkte till Drovers Run. Stevie hittar 2 A4 ark i hennes väska (de trillade ut) och hon upptäcker att Rose inte klarat sig i skolan och det andra pappret var om familjebildning. När R och Jodie är ut & lagar stängsel så sticker hon iväg då hon tycker det är trost med allt jobb. Stevie blir rasande att Jodie lät henne sticka och J svarade att hon kan ju inte gärna säatta sig på henne men det tyckte Stevie
    Rose har en pojkvän som hennes mamma inte gillar. Stevie får reda på att R har bestämt att hennes kille också ska komma och bo hos dem. Stevie ger henne utegångsförbud. Tess blir imponerad över S sätt att hantera situationen. S känner sig mest som misslyckad - mamma.
    Rose sticker från gården och S far efter henne. Hon hittar henne vid bussen gr¨tandes fär hennes pojkvän valde en motorcykel över henne. Det hela slutar med att Rose följer med till gården och de blir sams igen. När tiden är inne och S bestämmer sig för att berätta för R att hon är hennes riktiga mamma så hör hon Rose prata i telefon med sin mamma (eg moster) att hon älkar henne. S drar sig undan och låter Rose lämna gården för att fara tillbaka till mamma i den tron att S är hennes moster.
    *Det är fortf stelt mellan The vet & Nick ocg gliringarna kommer titt som tätt. Nick har avslutat sina "affärer" i staden förklarar han för The Vet. Den nya tjejen (glömt namnet) faller mer & mer för Dave the vet. Fast hon har svårt att förstå sig på honom och kan inte klura ut när han skämtar & när han talar sanning och det försatte henne i ngr pinsamma situationer i dagens avsnitt.
    *Det är spänning mellan Tess & Nick och jag tror att det dröjer nog inte förrän de blir ett par......
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kan det vara ngt jag utlämnat som är värt att nämna???

Hoppas att det inte var för rörigt för er som inte sett dagens avsnitt

• Lou

Rise and shine all

Ni har väl uppmärksammat att MCLeods har fått ny sändningstid!? 11:55 istället för 12:25.

Svar på tråden McLeods Döttrar