• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Jindra

Lou, vilken tur att jag läste ditt mess nu!!

• Setta

vilken läbbig kille som var efter Kate i dag... brrr vilka typer det finns =0(

• Ananak

jotack jag märkte ändingen idag när jag satte på kanal 5 kl 12.10 för att inte missa det...

• Jindra

Jag läste Lous inlägg precis 11.55

• Ananak

jag har tittat på detta länge och det var ett par dagar jag missade och då hade Claire dött! snacka om chock och som jag grämde mig för att jag missat tre avsnitt...

• Lou

Jo jag tänkte att det är säkert ngr stackare som inte vet om att de ändrat sändninstid och DET om ngt är väl kalas att meddela på tråden här! Upptäckte det själv häromdagen då jag skulle tassa in här innan jag skulle bänka mig, jag missade då bara 10 min istället för 30 som jag skulle om jag inte sett meddelandet i tråden!

Har spelat in dagens avsnitt då jag var tvungen att kasta mig iväg till affären för att införskaffa en ny.... dammsugare. Hur kul är det på en skala att lägga ut 2000 kr????

~ VÄLKOMMEN Ananak & Jindra ~ (jag tror inte jag sagt det tidigare... om så känn er extra välkomna)

• Jossebell

jag jobbar varannan vecka så man missar ju en del avsnitt men såg det i höstas och detta är ju bara repriser. Men hur många avsnitt är det kvar på dessa lite äldre?

• Lou

~ VÄLKOMMEN Jossebell ~

Ah, repriser, älskade repriser! Speciellt för oss som inte stiftade bekantskap med denna underbara serie i höstas!

Swedekarin: Du brukar ha koll på det mesta, hur många avsnitt är det kvar av dessa "lite äldre"???

• Madame Pernelle

Enligt tv-tidningen så visades avsnitt 91 av 106 idag. Alltså borde det vara 15 gamla avsnitt kvar!

Svar på tråden McLeods Döttrar