• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Viktorius

gah. jag håller med!!

Bevabus skrev 2008-04-06 21:11:23 följande:
    Ingen skulle väl tycka att det är kul, det som Viktor råkar ut för. Men jag tycker han verkar hantera situationer på ett heeelt annat sätt än Nisse gör..och det är alltså på ett dåligt sätt..Om han skriker "För in helvete!! Nu kommer du hit, kliv av cykeljäveln!!".....så lär ju den lilla brottslingen snarare sticka åt andra hållet än att gå och hälsa på Viktor hehe...Såklart man blir jättearg, men han måste tänka sig för hur han hanterar det där, så att han lcykas få personen till sig.Om ni hänger med på hur jag menar?Han är lite som Nisse var förut..Utför handlingen först och tänker sen.
  • Viktorius

precis. man bara sitter o väntar. ser inte så ljust ut till efter pausen heller. :/ hmmm..

Bevabus skrev 2008-04-06 21:36:20 följande:
    Känner mig RÄTT ensam här....Och vart är Johan och Nisse!?
  • Bevabus

eller hur =/ trååååkigt

Viktorius skrev 2008-04-06 21:38:32 följande:
    precis. man bara sitter o väntar. ser inte så ljust ut till efter pausen heller. :/ hmmm..
  • Bevabus

Nä nu har jag fastnat för "Flightplan" på tv4 istället...hojta till om Nisse kommer i bild

• Bevabus

nu såg jag att björn och johan var med dom gillar vi!
    tjejerna på båten liknar Teddy och Freddy i Saltkråkan

• Viktorius

åååh. jag håller med. och nästa gång är väl heslt sista avsnitten någonsinn. :S
    gaah. bäst för kanal 5 att det är myyycket nisse med då! :)

Bevabus skrev 2008-04-06 21:59:24 följande:
    sådär ja...det kändes ju som en minst sagt bortslösad timme..
Svar på tråden Kustbevakarna