• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Viktorius

oh yes, jämfört med första säsongen ja? han va snygg då med men.. tror faktiskt att om han vill ha färre beundrare skulle han inte klippt sej för det verkar va många som fått upp ögonen just efter att han klippt sej.

haha. dom får så mkt jobb med dina frågor att dom får inte tid över för att jobba! ;) en sak som jag är undrande över e vad "Cobra-gruppen" gör vintertid..?

Bevabus skrev 2008-03-29 17:33:19 följande:
    ja han ser verkligen annorlunda ut på ett bra sätt jajamen, ahaa coolt vete tusan, kan fråga om honom om det i brevet också hahah :P nä snart får jag väl skriva ett brev till Johan också, börjar bli så mycket frågor så jag fyller väl snart flera papper
  • Bevabus

eller hur! jag hade en förälskelse i honom redan då...men NU oj oj oj hahah det är sån skillnad på första säsongen och tredje. Förut kallades han "brat" nu kallas han "braten som blev het"

Det undrar jag med! Det är den frågan jag skrev i brevet för typ flera månader sedan när jag skrev det hihi

Viktorius skrev 2008-03-29 17:40:27 följande:
    oh yes, jämfört med första säsongen ja? han va snygg då med men.. tror faktiskt att om han vill ha färre beundrare skulle han inte klippt sej för det verkar va många som fått upp ögonen just efter att han klippt sej.haha. dom får så mkt jobb med dina frågor att dom får inte tid över för att jobba! ;) en sak som jag är undrande över e vad "Cobra-gruppen" gör vintertid..?
  • Viktorius

mee tooo! :D man förväntade sej att han skulle se ut som första säsongen o så när man fick se han igen vare som "shiiiiit! vad har hänt häär då! ;) NICE!" hehe

ja! dom kanske ju inte va ledig hela vintern heller?! lr går dom i ide som som björnar..? :P o kommer fran snygga o klippta från ingenstans..?

Bevabus skrev 2008-03-29 17:42:13 följande:
    eller hur! jag hade en förälskelse i honom redan då...men NU oj oj oj hahah det är sån skillnad på första säsongen och tredje. Förut kallades han "brat" nu kallas han "braten som blev het" Det undrar jag med! Det är den frågan jag skrev i brevet för typ flera månader sedan när jag skrev det hihi
  • MicaJ

en sak som jag är undrande över e vad "Cobra-gruppen" gör vintertid..?
    [/citat]

Ja det där har jag också funderat på. Dom kanske jobbar på den större båten.
    Jag vet att Nisse var med på den ibland under första säsongen.

• Bevabus

Åker dom ens båt under vintern? Jag kan liksom se dom framför mig, bara träna hela vintern för attacker av "bråkstakar" och sånt som pappersarbete vid ett skrivbord haha :P

• Viktorius

det kan ju inte finnas allt för mkt jobb på sjön vintertid iaf.. tycker man!
    fast dom kanske har en sån där svävare som dom åker rumt med.

Bevabus skrev 2008-03-29 18:53:01 följande:
    Åker dom ens båt under vintern? Jag kan liksom se dom framför mig, bara träna hela vintern för attacker av "bråkstakar" och sånt som pappersarbete vid ett skrivbord haha :P
  • Viktorius

Beverly- Hittade du inte klippet från P3?
    jag kolla o hittade det! :)

• MicaJ
    Bevabus skrev 2008-03-29 12:38:38 följande:
    Fast den här personen jag snackar med som känner honom har sagt att han tycker det är rätt obehagligt att ha fans (kan ju förstå honom) så det är inte säkert att han svarar, men jag hoppas i allafall att han gör det
    Ja jag kan iofs förstå honom. Han verkar ju väldigt privat och verkar inte ha så mycket över för dokusåpa kändisar a la Big Brother tex, fast det här handlar ju om honom som yrkesman också i och med att du har frågat väldigt mycket om just jobbet. Så får hoppas att han ser det så och svarar på alla viktiga frågor som vi undrar över
  • Bevabus

åhh! hur hittade du det?

Viktorius skrev 2008-03-29 19:50:53 följande:
    Beverly- Hittade du inte klippet från P3?jag kolla o hittade det! :)
  • Bevabus

hoppas det med man har ju verkligen blivit intresserad av deras yrke efter det här programmet!

MicaJ skrev 2008-03-29 19:58:20 följande:
    Ja jag kan iofs förstå honom. Han verkar ju väldigt privat och verkar inte ha så mycket över för dokusåpa kändisar a la Big Brother tex, fast det här handlar ju om honom som yrkesman också i och med att du har frågat väldigt mycket om just jobbet. Så får hoppas att han ser det så och svarar på alla viktiga frågor som vi undrar över
Svar på tråden Kustbevakarna