• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

hahaha

MicaJ skrev 2008-04-13 21:26:14 följande:
    Haha detta avsnitt när dom åkte till Enköping diskuterades vilt i lilla Stallarholmen eftersom dom passerade där igenom.Dom kunde inte förstå varför dom åkte en sån dum väg. Hade dom gått öster om Stallarholmen så hade dom lätt sparat en 20 - 30 minuter.Men - dom var ju tvungna att åka genom Strängnäs för att tanka ju! Tänk att dom inte förstod det
  • MicaJ

Tänk att här har man varit tjurig över att dom bara ska visa gamla klipp och så visar det sig vara ett av dom absolut bästa avsnitten
    Bara Nisse och Johan hittills ju

• Bevabus

haha lite drygt att se gamla klipp men intervjuerna älskar jag

MicaJ skrev 2008-04-13 21:32:58 följande:
    Tänk att här har man varit tjurig över att dom bara ska visa gamla klipp och så visar det sig vara ett av dom absolut bästa avsnitten Bara Nisse och Johan hittills ju
  • Bevabus

jag älskar när Nisse säger:
    "jag fick dig i allafall att lugna ner dig lite"
    och killen som har fått pepparsprej i ögonen säger gråtfärdigt som ett litet barn;
    "men nee jag e inte lugn...*snyft*"

hahaha

• MicaJ
    Bevabus skrev 2008-04-13 21:38:19 följande:
    jag älskar när Nisse säger:"jag fick dig i allafall att lugna ner dig lite"och killen som har fått pepparsprej i ögonen säger gråtfärdigt som ett litet barn;"men nee jag e inte lugn...*snyft*"hahaha
    Haha ja det är kul
  • Viktorius

gah. jag måste säga att det är iaf inte en så stor besvikelse som man trodde att de sku bli. bara johan o nisse. hittills iaf. peppar peppar ta i trä ;)

roligt att se intervuerna i "Nutid"

:)

• Viktorius

gaaaaaaah.
    va nisse tvungen att säga "nu ses vi aldrig mer igen.."
    man blir ju deprimerad...

;P

• MicaJ

Jag måste säga att jag är nöjd med avsnittet. Jag tycker faktiskt att det blev en riktigt bra avslutning på serien.

Svar på tråden Kustbevakarna