• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Danielsmamma

Kustbevakarna e grymt bra och nisse är sexig

Daniel 040108
  • Bevabus

du kan inte ana hur många tjejer i det här forumet det är som håller med dig haha

Danielsmamma skrev 2008-03-30 10:45:38 följande:
    Kustbevakarna e grymt bra och nisse är sexig
  • Bevabus

vi är mest bara bekanta vi träffades för ca 2 månader eller så, hon fick reda på att jag gillade kustbevakarna och berättade att hon kände nisse

Viktorius skrev 2008-03-30 10:37:40 följande:
    jepp. mkt viktig. :)okey. fränt, så ni har en gemensam vän?? coolt! lr hur känner du henne?
  • Viktorius

haha. kan tänka mej din reaktion när hon sa det! lr jag kan tänka mej hur JAG skulle ha reagerat. haha.
    frågor till tusen..

Bevabus skrev 2008-03-30 10:53:06 följande:
    vi är mest bara bekanta vi träffades för ca 2 månader eller så, hon fick reda på att jag gillade kustbevakarna och berättade att hon kände nisse
  • Danielsmamma
    Bevabus skrev 2008-03-30 10:52:08 följande:
    du kan inte ana hur många tjejer i det här forumet det är som håller med dig haha
    Har läst igenom lite av tråden i början av den :)
    Daniel 040108
  • Bevabus

haha jag har frågat henne MASSOR av saker stora som små

Viktorius skrev 2008-03-30 11:19:33 följande:
    haha. kan tänka mej din reaktion när hon sa det! lr jag kan tänka mej hur JAG skulle ha reagerat. haha.frågor till tusen..
  • Bevabus

då vet du att den här tråden egentligen borde heta Nisse-tråden istället för Kustbevakarna haha det bara blev så :P

Danielsmamma skrev 2008-03-30 11:21:08 följande:
    Har läst igenom lite av tråden i början av den :)
  • Viktorius

mm. kan tänka mej! :) fått reda på nått annat roligt som du kan/vill delge oss? haha.

Bevabus skrev 2008-03-30 11:27:23 följande:
    haha jag har frågat henne MASSOR av saker stora som små
  • Bevabus

han är 179 cm lång, som jag skrev lite tidigare haha
    sen så är han lika utseendefixerad på riktigt som han e på tv, men världens goaste kille och lika rolig som i serien *asg*

Viktorius skrev 2008-03-30 16:18:09 följande:
    mm. kan tänka mej! :) fått reda på nått annat roligt som du kan/vill delge oss? haha.
  • Viktorius

haha. a men det kan man ju vekligen tänka sej! :D

Bevabus skrev 2008-03-30 16:37:23 följande:
    han är 179 cm lång, som jag skrev lite tidigare hahasen så är han lika utseendefixerad på riktigt som han e på tv, men världens goaste kille och lika rolig som i serien *asg*
Svar på tråden Kustbevakarna