• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Viktorius

haha. det är ganska roligt endå. jag lste någonstanns att kanal 5 egentlige ville ha mer fokus på nisse under hela serien än va det varit, typ att det skulle handla mest bara om va han gör. men att kustbevaningen i sej inte ville det.
    haha. lite roligt med tanke på att det endå vart MKT med nisse.
    om man jämför med dom andra. hehe

Bevabus skrev 2008-04-06 22:11:31 följande:
    aa precis!!
  • Viktorius

ooh. hallå.
    läste nyss att nästa avsnitt blir ett "best of Kustbevakarna & SSRS-avsnitt"
    betyder troligtvis att det blir tillbakablickar på det bästa från det som varit.. hm.
    vet inte vad man ska tycka om det. man vill ju se nisse i situationer som man inte redan sett. :P

• MicaJ
    Viktorius skrev 2008-04-06 22:27:43 följande:
    ooh. hallå.läste nyss att nästa avsnitt blir ett "best of Kustbevakarna & SSRS-avsnitt"betyder troligtvis att det blir tillbakablickar på det bästa från det som varit.. hm.vet inte vad man ska tycka om det. man vill ju se nisse i situationer som man inte redan sett. :P
    Tycker det känns tråkigt, nästan som att man går miste om ett avsnitt.
    Har ju redan sett dom äldre avsnitten och hade velat sett ännu mer nytt material.
    Ska bli kul att se hur dom lagt upp det och vad dom egentligen tycker är det bästa ur säsongen.
  • Bevabus

meh! fan va tråkigt! som micaJ säger..går ju miste om det sista avsnittet

Viktorius skrev 2008-04-06 22:27:43 följande:
    ooh. hallå.läste nyss att nästa avsnitt blir ett "best of Kustbevakarna & SSRS-avsnitt"betyder troligtvis att det blir tillbakablickar på det bästa från det som varit.. hm.vet inte vad man ska tycka om det. man vill ju se nisse i situationer som man inte redan sett. :P
  • Viktorius

precis så kände jag oxå! det som dom visat kan man ju faktiskt se på kanal5.se lr så.
    hm. undrar om det betyder oxå att dom inte kommer visa repriser.
    gaah

MicaJ skrev 2008-04-06 22:42:35 följande:
    Tycker det känns tråkigt, nästan som att man går miste om ett avsnitt.Har ju redan sett dom äldre avsnitten och hade velat sett ännu mer nytt material.Ska bli kul att se hur dom lagt upp det och vad dom egentligen tycker är det bästa ur säsongen.
  • Mia O

Var i Stockholm under helgen. Strosade vid strandkanten(eller vad det kallas) intill centrum och jag tyckte mig se "våran" Nisse !!! Har säkert fel, ville väl att det skulle vara han :)
    Det var så mycke folk, solen strålade så alla trängdes vid vattnet, så det är mycke möjligt att det inte var han....

• Viktorius

jepp. känns som att dom berövat oss den sista chansen att de något av nisse. typ. ännu mer surt med tanke på att han inte var med i gårdagens avsnitt. :(

Bevabus skrev 2008-04-07 07:11:08 följande:
    meh! fan va tråkigt! som micaJ säger..går ju miste om det sista avsnittet
  • Viktorius

gaaah! vad gjorde han då? han som kan ha varit nisse?!

Mia O skrev 2008-04-07 10:13:05 följande:

Var i Stockholm under helgen. Strosade vid strandkanten(eller vad det kallas) intill centrum och jag tyckte mig se "våran" Nisse !!! Har säkert fel, ville väl att det skulle vara han :)Det var så mycke folk, solen strålade så alla trängdes vid vattnet, så det är mycke möjligt att det inte var han....
  • Mia O
    Svar på #378
    Ja, om det nu var han (fniss) så satt han och några polare på en utav uteserveringarna. Det var kanon väder verklingen.
    Viktorius skrev 2008-04-07 10:15:27 följande:
    gaaah! vad gjorde han då? han som kan ha varit nisse?!Mia O skrev 2008-04-07 10:13:05 följande:
  • Viktorius

jahapp. sista avsnittet ikväll. :(

Svar på tråden Kustbevakarna