• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Norrbagge

usch vad hemskt!!! heath är min absoluta favorit hunk, död som levande!!

han var för snygg för att få ta sitt liv (om man nu ska tro tidningarna ang överdos)

• tandra

Det stod att han dödförklarades 3.30 pm . Vilken tid är det i svensk tid ? Tänkte att de kan ju inte va såå längesen allt hände ? :/ usch..

• riot
    tandra skrev 2008-01-23 00:57:46 följande:
    Det stod att han dödförklarades 3.30 pm . Vilken tid är det i svensk tid ? Tänkte att de kan ju inte va såå längesen allt hände ? :/ usch..
    Runt 21.30.
  • ming

Tänk att få reda på att en familjemedlem eller vän har dött, genom tidningarna. Usch!

• ming

Aftonbladet säger att han ska obduceras imorgon. Vet inte om det är sant, men det lär de ju säkert göra nån gång iaf.

• Norrbagge

läste nyss att Michelle Williams (hans exfru) just nu befinner sig i Sverige (trollhättan) för en filminspelning..!!

• IsadorasMamma

Tittade på en video på Tmz där han sa ngt i stil med att nu när han fått barn kände han att de va ok att dö för då lever han vidare i dottern.

Dålig översättning kanske, hittar inte rätt ord på svenska... Men fy vad otäckt!

Jag resonerar ju själv tvärtom, att sen jag fick barn är det mkt viktigare att finnas till för henne..

• riot

"I live right next to the building where Heath passed away today.

I was just walking back home, when I saw the mob of people standing on Broome street. I mean hundreds of by-standers, paparrazzis, camera crews, news reporters. There was even a huge spotlight: just like their were filming a movie. Which, I originally thought. As I was passing by, unaware of the situation, they were taking Heath's body out of the building. And I could see was a flashes of light, people gasping and I heard one man filming on his camera shout "Good Shot!"."

- En tjej på forumet där jag sitter just nu

Vidriga människor.

• Norrbagge

Citat från aftonbladet.se
    "Michelle Williams är i Trollhättan just nu för inspelning av Lukas Moodysson nya film "Mammut". "

• IsadorasMamma
    Norrbagge skrev 2008-01-23 01:03:52 följande:
    läste nyss att Michelle Williams (hans exfru) just nu befinner sig i Sverige (trollhättan) för en filminspelning..!!
    Vart läste du det?
Svar på tråden Heath Ledger död