Lågt trombocyt
Är det någon som vet vad betyder lågt trombocyt? Är det farligt? Måste man behandla det? i så fall hur? Tack för svaret.
Är det någon som vet vad betyder lågt trombocyt? Är det farligt? Måste man behandla det? i så fall hur? Tack för svaret.
Men om jag blev inlagt, hur många dagar får jag räkna med att jag blev inne? Och om jag blev kallad till olika prover kan jag fortsätta och jobba som vanligt, jag får inga svar någonstans, Är det någon som har varit i liknande situationen?
Det bästa är ju att du frågar din behandlande läkare om de här sakerna. Hon/han borde vara mer än villig att berätta för dig vilken plan man har.
Äe det någon här som hade låga trombocyter? Varför hade Ni de? Hur blev Ni behandlade för de? Är det livshotande? Kan man bli botad helt? jag har både låga trombocyter lågt blodvärde och satidigt kraftigt försämrat immunförsvar. Vad skall man tänka om det?
Det kan vara symptom på riktigt oroande sjukdomar, men behöver inte med nödvändighet vara det. Varför vill du inte prata med din läkare?
Min läkare säger att jag måste vänta på Benmärgens prov resultat, han kan inte säga något just nu.
Men jag är så oroligt att detta kan vara tecken på leukemi och det motsvarar döden.