• Anonym (undrande)

Är detta hög årsinkomst?

Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?

• Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?
  • jennie ellie

Japp, vill man bo i lägenhet som inneboende resten av livet och hoppas på att vinna på triss ring röd och guld. Hon är expert.

• Trialanderror
    sniwa skrev 2008-01-30 23:12:39 följande:
    Ja, Rött och guld tänker inte som någon annan här... Men hon menar säkert väl och vill gärna ge råd och tips.Men så blir det knasigt eftersom hon - i våra ögon - tänker helt bakvänt.
    BLAST!!!

Den andra tråden (också innehållande rött och guld) som länkade till denna blev bortplockad... J"&?a FL.
  • lugnåsbo
    mmonika77 skrev 2008-01-30 22:49:33 följande:
    Det stod enbart kött. Men pasta, grönsaker och sådant var inte inräknat då klarar man ju inte sig på 460 kr. Fattar inget gör jag .100 gram köttfärs per måltid det äter min son som är 4 månader... jag förstår inte hur man kan överleva på det som vuxen.
    hmm nu måste du skrivit fel?
    äter din son på 4 månader verkligen hundra gram köttfärs per måltid
  • Anonym (ynkligt)

Ja vet men det var här det började igår så det är bara att fortsätta, här finns redan allt om hyran och hjärnskadan, dock inte lotterna

Trialanderror skrev 2008-01-30 23:16:08 följande:
    BLAST!!!Den andra tråden (också innehållande rött och guld) som länkade till denna blev bortplockad... J"&?a FL.
  • Anonym (123)

Vänta nu, lotter, berätta vad har jag missat??

• Trialanderror

Anonym (ynkligt) skrev 2008-01-30 23:20:05 följande:

Ja vet men det var här det började igår så det är bara att fortsätta, här finns redan allt om hyran och hjärnskadan, dock inte lotterna
    Ah... kvällslektyr alltså.
    Synd att FL är spärrat på jobb (pga. mig) annars hade jag haft nått att göra imorgon med.
  • Anonym (123)

Kan det tom vara så att vi som varje månad har autogiro på ränta, amortering, försäkringar, tv, fackavgift en summa på ca 11000:-/månad tjänar dessa pengar.. =)

• Anonym (ynkligt)

Hej igen. Jo var 4 triss är vinst så det är bara att köpa för fullt de har de gjort och vunnit. Alla är korkade som inte vet att man alltid går plus på lotter....
    Anonym (123) skrev 2008-01-30 23:21:13 följande:

Vänta nu, lotter, berätta vad har jag missat??
  • jennie ellie

Visst är det smart? Men du sätter undan sparandet innan du betalar räkningarna glöm inte det!

camas skrev 2008-01-30 23:14:58 följande:
    cool så alla autogiro betalningar jag har räknas alltså inte som utgifter... fan va häftigt så egentligen så räknas inte mina försäkringar mm som utgifter... hmm fränt...
  • camas
    Anonym (ynkligt) skrev 2008-01-30 23:24:05 följande:
    Hej igen. Jo var 4 triss är vinst så det är bara att köpa för fullt de har de gjort och vunnit. Alla är korkade som inte vet att man alltid går plus på lotter....Anonym (123) skrev 2008-01-30 23:21:13 följande:
    oj då... vilka summer jag verkar ha missat då... ska genast börja köpa massa lotter...
    Filip 4170g. 041227 och BF 080319
Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?