• Anonym (undrande)

Är detta hög årsinkomst?

Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?

• Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?
  • Anonym (123)

Ironi.. där av =)

Anonym skrev 2008-01-31 08:51:03 följande:
    Anonym (123) skrev 2008-01-30 23:52:13 följande:
    Men du tror väl inte att dom sorterar lotterna så att det ligger en vinst i mellan var fjärde lott?Det kan ju ligga 6 vinstlotter och sedan 5 nitlotter osv osv.Sedan kan det hända att större spelombud har lotterna i en låda med flera fack och då plockar dom ibland ur olika högar.
  • Anonym

så hela tråden är bara ironi.. vad är poängen med det

• Anonym (123)
    Anonym skrev 2008-01-31 13:05:52 följande:
    så hela tråden är bara ironi.. vad är poängen med det
    Om du läser från början så ser du när det började att spåra ur...
  • Anonym

Heh.
    Om jag inte missminner mig så är det så att personen i fråga har skrivit i nån tråd nånstans (fast under nåt av sina tidigare namn) att hon har FAS (= fetalt alkoholsyndrom) och en vanlig bieffekt av det är att man har låg begåvning och ett väldigt rigidt tänkande. Så inte så förvånande.

Och nu får vi väl alla tillsägningar om att vi är väldigt OT...

• Anonym (Linda)

Det är väldigt lite. Skulle aldrig överleva på en lön som är så låg.

• Virriga Vera

rött och guld skrev 2008-01-29 23:08:15 följande:

jag är inte fast i någon kvinnofälla, jag kan välja att gå PRECIS när som helst och ändå veta att jag klarar mig.hur vet jag det då?? jo jag vet vad jag söker och jag vet vad jag har för utgifter.därför är jag ej fast i kvinnofällan.men alla som har genemsam ekonomi är däremot fast i kvinnofällan enligt mig.
    Hur får du ihop detta? Kan du förklara?
  • Anniz 1983

Lite enligt mig, har själv 167000 så vi é fattiga, fasen valde fel yrke

• LindaSundberg

Intressant att du beskriver dig själv som prostutierad haha.-

rött och guld skrev 2008-01-29 22:48:13 följande:

jag bor inte gratis!jag städar, lagar mat, tvättar och han får sex.det kallar inte jag gratis.har du nån gång hört talas om att en hemmafru jobbar dubbelt så mycket som en heltidsarbetande??min sambo råkar uppskatta att han får hjälp med hemmet, något som inte många män verkar uppskatta!ojojoj, denna mannen va vist ett riktigt kap.
Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?