Är detta hög årsinkomst?
Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?
Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?
Lite
detta e tamejfan inte sant hahaha , vilken rolig kväll jag haft , (undrar varför) "ASG"
de som skriver att 170000 är lite .
det beror ju på hur mycket man jobbar
jag tjänar ungefär så och jobbar bara 73 % ca.
tycker inte jag har så dålig lön.
vad tycker ni är hög respektive normal lön?
Självklart beror det på hur mycket man jobbar, det kunde ju varit på 25% och då hade det ju varit fantastiskt. Men som en lön som man ska försörja sig och klara sig på själv med boende och barn samt allt annat så är det en låg inkomst. Jag har knappt 280 tusen på 75% men jag tycker jag har ok lön
Anonym (klarar mig) skrev 2008-02-15 08:54:48 följande:
ojojoj, vad folk som har gemensam ekonomi kommer få problem att ha egen ekonomi om de separerar.förstår INTE varför folk har gemensam ekonomi,är det för att den som tjänar mindre ska leva på den som har mer i inkomst?nä, var och en ska kunna leva på sin egen inkomst och inte vara beroende utav sambon!
Detta har du skrivit i en annan tråd rött och guld, hur går det ihop med att du inte betalar någon hyra utan bor gratis hos sambon?
jennie ellie skrev 2008-02-27 22:37:16 följande:
Det handlar inte om avundsjuka det handlar om att vi (de flesta av oss verkar det som) tycker att det inte är rimligt att lägga upp en budget baserat på att man bor gratis och att det är lite väl magstarkt att ge ekonomiska råd när man inte har utgifter som de flesta har
Nrj nu missförstår du mig, det översta i inlägget har du ju själv skrivit i en annan tråd
rött och guld skrev 2008-02-27 22:40:58 följande:
Eller pengar...
Fru U skrev 2008-02-27 22:42:50 följande:
rött och guld skrev 2008-02-27 22:40:58 följande: