Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Vad lugnt det var här då händer det nåt speciellt i helgen?

Jag har nyss varit ute på en promenad/joggingrunda-så skönt!
    Har mest bråkat med två övervilda pojkar här idag-blir så förbaskat trött på det

Bessie:
    Ha en trevlig resa!Kör försiktigt!

Helene:
    Krya på dig!
    Vad jobbigt att vara sjuk

AN:
    Oj,snö! Ja det vill man verkligen inte ha mer av mer i år!

Ska äta nåt gott nu innan jag får lov att uppsöka sängen,ska ju i jobb imorgonbitti igen...
    Ha en skön kväll alla!!

• jasminen

Morning!

Grattis på födelsedagen Valter!!!

Kikar in litet..här var det lugnt..
    Återgår till jobbet

• jasminen

Tinna:
    Blev det nåt kalas?

Är så trött,har varit ute och yrat runt på "piratön" försöker stjäla litet egen tid men tja..det är inte lätt alltid då man börjar göra nåt annat så endel ropar de på en eller så slåss de
    Återgår till att försöka få tag i mor min...

• jasminen

Morning!

Idag känner jag mig rätt utvilad..men så lade jag mig redan kl 21 igår också jag var så trött-maken kommenterade mig litet då han kikade in i sovrummet kl 21.15 och jag låg och sov istället för att läsa som han trodde...

Tinna:
    När vill du ha tillbaks din bok?
    Har haft en några månaders vilopaus från läsandet nu...
    Vad lyxigt det lät med massa nytt utrymme i garderoben!Vad är det du köpt riktigt?

Håller med er övriga-tiden flyger verkligen iväg! När i hela friden har Morgan hunnit bli 6mån och NK du åkte ju nyss till bb..hinner inte med!

Mariiee:
    Hur har ni det?

Jojja:
    Vad trist att ni inte blir friska magsjuka kan finnas i ett hem i flera veckor efter att det brutit ut..
    Trevligt med lyckad födelsedag

Måste väl ta tag i dagen medan busarna tittar tv...

• jasminen

Tinna:
    Ah,såna!Har sett reklam för dem nån gång,så då funkar de verkligen så som det sägs att de ska funka!Inte illa
    Kanske ska köpa om jag hittar dem på nån mässa då...
    Pratade annars med grannen som också kör Clio och hon var också supernöjd måste nog åka och provköra en sån..sen har jag kikat på en ford också men den är litet väl dyr och mycket medkörd,men det skulle vara intressant att provköra
    Skillnaden mellan den peugeot jag provkörde och min golf var litet väl stor,jag menar min var 6år äldre och de kändes likvärdiga
    Sorry att det blir mycket bilprat från min sida just nu!

• jasminen

Hurraa!!Mina pojkar har roat sig med att rita med tusch på varandra-gissa om mamma upskattar att Oscar har tjocka svarta streck i ansiktet-endast 8-10cm långa... som hittat-NOT
    Det är ju tur att vi redan varit på stan

Tinna:
    Hur länge har du haft clion?

• jasminen

emejo:
    ja,det var ju också ett tilltag antar att er mor ångrade sig djupt-att ni fått "hjälpa till"

helene:
    Nja,denna gång lät de bli väggarna iaf

Undrar vad maken kommer att säga då han kommer hem
    Då var jag i rummet bredvid och såg det mesta de gjorde och jag sa till dem 5min innan att de fick inte måla varandra eftrsom jag hörde litet prat om sånt...busar!

• jasminen

Nu ska jag strax natta herrarna..har KANSKE en bil på gång.. men allt kan hända!!Den är säkert såld imorgon..till nån annan jag gillade den,maken också,men priset...hmmm...

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]