Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
NK80: Så coolt att du vågar!! JAg vill egentligen klippa mig typ som Carina Berg men jag törs inte... Men jag ska nog kapa av lite i veckan iaf, kanske 10 cm eller så...
Det är grymt kul med Jakob nu när han börjat läsa. Nyss vid lunchen så sa han plötsligt: Men mamma, vilken knasig ketchup, den heter ju Felix ![]()
Hörde på radion att 42-åringen erkänt att han bragt Engla om livet och visat polisen kroppen. Fy fan så jäkla hemskt, vilka svin det finns!
får jag vara med å stena den mannen?
Ja,fy!Hur KAN MAN göra nåt sånt???
Helt ofattbart!Och han hade tydligen tagit livet av fler!
Ja, fy fan. Kan inte tänka på nåt annat... Lilla Engla. Och hennes familj! Vågar inte ens tänka mig in i mammans situation just nu. Så länge hon inte var hittad fanns ju ändå ett hopp.
*gråter*
Blir tårögd av att tänka på hur Englas liv slutade...
Tinna, Carina Bergs frisyr är jätte snygg! Våga! Det växer ju alltid ut ändå!
Har uppdaterat hemsidan
Lite nytt iaf, har fotat järnet den här helgen. Fler bilder blir det, har inte hunnit lägga in alla på datorn ens
Godmorgon!
NK80: Nja, jag är nog lite för feg... När jag gått ner lite till i vikt kanske... Fast jag har ju varit korthårig undet stora delar av mitt liv, ser mig själv egentligen som korthårig, även om det är typ 6 år sen sist. Eller ja, knappt, vet att jag klippte kort när jag väntade Jakob..
Inatt har jag sovit jättegott!! Känner mig som en ny människa nu!
Jaha, vad ska man hitta på idag då? Gå ut en sväng kanske... Är så himla tråkigt när vi inte kan hitta på nåt, vill egentligen åka till Ikea men jag tror inte det är så himla smart med en prickig unge...
Tinna:
Vad skönt du fått sova!
Ja,fy vad jobbigt att inte kunna göra det man vill och då man inte kan så vill man ännu mer
Jag har nyss vaknat till efter att ha somnat om,så nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg på en massa ärenden.
Börjar jobba natt inatt så sällskap tar jag gärna