• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • mo m2007

Hej hej en liten uppdatering på fronten; Mirakel har fått en allergisk reaktion med svullen hals och massa slem på Mollipecten. Hon tål den inte utan från att ha hostat lite mer än lagom har hon slemmat igen och i dag hostade hon blod, så vi kommer troligen ha en vaken natt å se hur hon mår. Vi vuxna mår bra, än så länge, jag pluggar å sitter med examinations arbete.

• jasminen

Halloja!

Så var man igång igen då.. Ska snart fixa till litet "frulle" till mig..

NK:
    Vaddå vilken konstig sambo du har som inte vill ha "lagat hål" allt lägger ni då märke till
    Vad skoj att det passade!
    Det är inte lätt då man är trött*skarattar åt sambon*

Mom:
    Aj vad jobbigt skönt att ha fått en diagnos och medicinering på iaf!Hoppas det hjälper snabbt nu.

Tinna:
    Få se vad de hittat på imogon då-väntar på "rapportering"

Jojja:
    Hur är det med er då?
    Har du åkt på magsjuka eller har vi "date" inatt?

Malin:
    Jag tycker också att du är duktig!Jag skulle gråta och svära om vartannat,jag gick bara över en vecka med Erik och det räckte för mig.Så jag tycker att du är tuffing

Mariiee:
    Äsch då,så hon är också sjuk,hoppas hon kryar på sig snabbt!

Dink:
    Hur är formen hos er då?

Ah,frulle var det...*knatar iväg ut i köket*

• Malin K F

HEJ!!!

TAck för era stöttande ord, men jag är verkligen inte så som ni beskriver mig. Jag är ett vrak inombords, det kommer nog mer sen när mjölken rinner till eller nåt.