• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-28 08:58:35 följande:
    Är jag den enda som undviker Willy's för att jag vill ha bra, svenska mat? :P
    Jag är inte heller så förtjust i Willys, men det händer att jag handlar där nån gång ändå. Handlar mest på Ica eller Coop/Konsum för då får jag poäng på kortet och såna där rabattcheckar sen
  • kobra

ja vi fick 425 för vår trea på nya, man är väl chockad än

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 09:21:24 följande:
    det jag ogillar med typ willys är den här lagerkänslan, känns som att handla på ett lager
    Det har du väldigt väldigt rätt i... Men dom gör så för att "kunna ha mycke hemma"  och i butiken iställe för en massa gammalt på lagret...
    Men det känns väldigt mycjket som lagerlokal
  • skrutteluttan74
    Pumpkin skrev 2008-03-28 09:36:51 följande:
    bcsvensk: Här är det då annorlunda i så fall
    Jag har hört att det är annars i södra sverige...Maken är från Gbg och där är det stor skillnad på tex Ica Maxi här och där...vilken skillnad på priser,hade Skellefteå haft samma priser som i Gbg på Maxi,hade vi nog bara handlat där...
  • maritmedm
    kobra skrev 2008-03-28 11:18:21 följande:
    ja vi fick 425 för vår trea på nya, man är väl chockad än
    Var det den som var ute runt jul? Tror att treorna i regel är dyrare, de är ju aldrig till salu.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 11:05:17 följande:
    jo, jag tror att hn vill komma, men han vill inte reta S. skriv båda. han var nog bara gnällig igår för att jag inte hade sagt nå o för att s var gnällig. hon har lite mackt över han
    Ja, det må väl vara om han inte vill komma för att han inte känner för det, men kommer han inte för att han inte vill reta upp S ännu mer så är han ju bara löjlig! Hoppas han tar sitt förnuft till fånga, han bord se det som en ära att han är den ende från min familj som överhuvudtaget får komma
  • skrutteluttan74
    Alltså vilka priser på radhsen...
    Vi flyttade HELT FEL TID uppenbarligen
    Vi flyttade 2002 och fick GE bort VÅR RADHUS FYRA, på Blad gatan , MOT FLYTT STÄD ,och lika fullt så städade jag skiten...
    Och två år senare säljer en polare sin radhus fyra på Blad, får 65 papp och idag...Öhhh...

Nåväl,vi har spratat mycke pengar på att bo här med billigt boende och så,men nog fan sticker en liten sketen tagg en i magtakten varje gång man ser vad dom går för...

Tycker dock det är super kul för er alla som får sälja för mycket bra pris,inte avunds eller så...bara liiiite Hahaha
  • Felicia6

bcsvensk, vart på blad bodde ni? Jag bor på blad nu i radhus 4a
    Vi köpte den för 30 000kr 2005 så vi kommer troligtvis göra en vinst sen då vi flyttar hihi

Grattis MaritmedM till giftemålet! kommer så väl ihåg då jag gifte mig, gud så underbart det är

• maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 11:45:14 följande:
    Alltså vilka priser på radhsen...Vi flyttade HELT FEL TID uppenbarligen Vi flyttade 2002 och fick GE bort VÅR RADHUS FYRA, på Blad gatan , MOT FLYTT STÄD ,och lika fullt så städade jag skiten...Och två år senare säljer en polare sin radhus fyra på Blad, får 65 papp och idag...Öhhh...Nåväl,vi har spratat mycke pengar på att bo här med billigt boende och så,men nog fan sticker en liten sketen tagg en i magtakten varje gång man ser vad dom går för...Tycker dock det är super kul för er alla som får sälja för mycket bra pris,inte avunds eller så...bara liiiite Hahaha
    Minns då jag och x:et kollade på lägenheter på kvistgatan för några år sen, då stod vi över att köpa ett får det var så dyrt... 25 000 Det var just innan de började gå upp i pris.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***