Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

lilun skrev 2008-04-08 12:50:30 följande:
    annamus: jepp tror det, han är super trött just nu men vägrar sova, och humör blir ju liksom inte bättre av det, så nu hoppas jag att han snart somnar så jag hinner med tvätten som jag har i tvättstugan....maritmedm: näe inte direkt men det verkar som om det aldrig är det här numera....och jag som vill ha ordning och reda.....
    Du vet väl att de små känner på sig om man vill ha nåt gjort, å då blir det aldrig!!!!
  • maritmedm

När vi skulle fixa i hallen så var Mirjam så snäll och hjälpte mig att spackla. Synd att man inte har tusen händer för i såfall hade jag kanske kunnat hålla henne borta. Måla skulle hon åxå göra men där gick gränsen, det fick hon inte.

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-08 20:52:01 följande:
    men du får vänta tills de startar glass tillverkningen i stan... jag vill inte göra mjukglass.. urs så jobbigt det är!
    PÅ vintergatan är nu glassproduktionen i full gång
  • maritmedm

Hally: Ni ser ju ut att ha det himmla trivsamt där hemma

• maritmedm

Å snö, fy fan... nu ska det vara bart och vår!!!!!

• maritmedm

Hally: Nån fin Vi var med Mirjam till frisören igår, hennes kusin har nämligen klippt av tt parti på drygt 2 dm av hennes hår och det kom lite olägligt nu inför bröllopet som är om 1½ vecka. Som tur är kunde frissan fixa bort den där hemska kanten så nu e hon tokfin i håret.
    Men en mohawk (eller hur det nu stavas) är ju alltid tufft på en liten kille

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-09 09:03:42 följande:
    Ja, fast jag vill ju inte raka han och inte behöva ha en massa klet i håret på han, så den där mohawken skulle nog se rätt platt ut
    Han kan ha en kort en
    Nä men jag vet inte riktigt... Xylifon brukar vara bra på att hitta på skojiga frisyrer till sina pojkar... fråga henne
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-09 10:05:37 följande:
    Oh, cyklar, var köper man en bra prisvärd cykel till 7-åringen? 20" eller 24", funderar på en 24" på en gång annar är den väl liten nästa år igen.
    Coop
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-09 10:28:12 följande:
    Men det är Logan va? Har inte så bra erfarenheter av dem... =/
    Jag har ingen aning faktiskt, vet bara att de är billiga... brukar ju vara samma priser på Maxi oxå... annars kanske du kan köpa en begagnad på blocket??
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-04-09 11:50:09 följande:
    hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag
    Ja ett grattis vore väl på sin plats men sen tänkte jag att är det nåt att grattulera till att du blivigt gammal
Svar på tråden ***Skelleftetråden***