Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

***Skelleftetråden***

maltazar skrev 2008-03-28 22:33:59 följande:
    vi går ingenstans.. eller... går.. hm hur de nu var :)
    ingen går.. alla lär ju masa efter detta....jag ska masa mej i säng snart ialla fall...

JAg håller på bli snuvig och jag är som "gubben i reklamen"...
    När jag är snuvig,så FINNS DET INGEN ANNAN SOM DET ÄR SÅ SYND OM ,SOM OM MEJ,bar aså ni vet, och inte tror att det är mer synd om er eller så...
    Utan det är MEJ det är synd om,så länge jag är snuvig...BArnafödande är INGET i jämförelse med mina förkylningar...
    Maken är också snuvig,men han lovade att även om han har 40 i feber så ska han krypa för mej,omän jag har 38 grader,eftersom det är så synd om mej då jag är snuvig...Så då vet ni läget... Så behöver ni inte tro ngt !!

NAtti natt och krya på mej som det är så j*vla synd om
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:37:36 följande:
    Men va fan.. för att komma i säng detta millenie så måste jag avsluta NÅT!! Kommer vara fast med fie på MSN sen.. suck.. tjejjen e såå efterhängsen! Ni vet.. inget liv o grejjer..hon måste ju ha nån att se upp till . sucka.. nåja.. detta håller ni mellan oss också!! Inte ett knyst till xylifon!!
    Nu igen...Nänä...du vet ju att vi är såååå tysta så...säger Nada
  • skrutteluttan74

Hahaha...
    Maken sa just att han behövde Pandoil...Jag frågade om jag skulle hämta åt han...Men då svarade han  (uppfostrad som han är ) :
    "Nä,älskling,du är ju ännu sjukare,så du behöver inte gå"....hahaha
    Ser ni vad jag menar ?? Visst är det synd om mej ??

• skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:38:26 följande:
    Seriöst..åt rätt hål(l)!! =) =)
    vilket håll är det ?? Rakt fram ?? Höger ?? Vänster ?? Tänkte så vi hittar "rätt håll"
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:43:42 följande:
    stackars annamus: det fick ju motsatt verkan henne sinlägg, nu har det ju verkligen spåratur här. men maritmedm är iaf inte inblandad!

sen har du ju inte nämnt " alla initialer" heller...kanske för att inte "marit" är med...

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-28 22:44:57 följande:
    bcsvensk: ja jag tycker då itne synd om barnafödarna iaf. tycker inte alls de är något "hemskt" :)
    Nä...inte jag heller...säger ju det, det är fan mer synd om mej än om dom som föder ungar...
    Jag föder hellre tre ungar till än är snuvig...
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:48:06 följande:
    Men var glad för att det inte är så för dej.. och med nästa kan du lika gärna uppleva det som hemskt.. *fnys*
    näää...det gör hon inte...hon är cool vettu...hon tycker säkrt också att snuva är värre än barna födande....Du maltazar har ingen talan som du märker,...den för jag åt dej
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:48:14 följande:
    nää.. har ju bara pratat om D och dum D haha.. men jag ahr nämnt S och A också
    Ja du har ju "bara" gjort de... Fortsätter ni prata initialer kan kidzen alfabetet snart ...suveränt...fortsätt
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:51:48 följande:
    Fast det var nån som sa att man har inte fött barn när dom är födda med snitt.. så jag har två ofödda barn.. det nI! =)=)
    hahaha...då har svärmor fyra ofödda...alltså har jag ingen make med andra ord...Och då har jg ju rätt...då kan ju inte ungarna blivit till...hmmm...
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:57:56 följande:
    nu ska jag iaf lägga migs ak o jobba land alla tidningarna i morgon. o om ni inte är tyssta nu så ska jag skylla allt på er i morgon då alla är arga för att NI har trächat tråden. osså är ni tysta i mogon på dagen då jag jobbar för jag orkar inte läsa allt ni skriver .-P
    hahahaha
Svar på tråden ***Skelleftetråden***