Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-28 22:14:40 följande:
    hahaha.. mm.. skulle inte tro det va. jag måste ju ändå föda dem *hurv*
    va??? Måste du....?? MInns inte jag...som jag sa...dom "bara kom"....(fast maken säger annat,så diskutera inte ämnet med honomn )
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-28 22:16:38 följande:
    Peda är van! hon kan ta den lektionen :)
    Åhå...kul...då kanske jag äntligen får lära mej lite av "hur det funkar"...Finns ju många fina böcker... men det är såååå jobbigt att läsa...
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:18:14 följande:
    vad får ni inet säga till mig, nu fatar jag inget, pratas det skit om mig i tråden va :-P
    va??Står det ngt om dej någonstans...Nej,nej, *tittar runt*...ser inget...Läs inte tebax,bara framåt,då kommer du må mycket bättre
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:18:59 följande:
    Va säger du?? Kallar du mej lösläppt nu helt plötsligt?? Lyx luder om jag får be!!! *fnys*
    Näää...se det inte så...Hon kallar dej "påläst" jöh
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:20:18 följande:
    på mitt jobb har vi massa tidningar i ämnet, massa bilder o lite text
    mmmm...spännande...förstår att du "tittar" mycket på bilder då du jobbar alltså...
    HAr ni tidningar om hur man "slutar" få ungarna också eller ??
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:22:07 följande:
    Men kom igen !! Finns ju dvd!! jag har både rövluvan och fäbojäntorna.. hallå!
    Aha...Så då kan du ha "utbildnings dag" med oss då...Istället för TW ....Använder du TW som "förkläde" ??
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-28 22:22:58 följande:
    hahaha neeeejdå... jag säger bara att Peda är Öppen! :D
    Visst menar du "Öppen" som i öppen och vänlig...inte tänker du på annat va ?? Näää,,,,det kan jag inte tro...
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:26:15 följande:
    Amen för fan! Dej ska man då inte berätta nåt åt!! SHYYYYYYshhhHH!
    Oppppps....sorry...trodde alla hade hajjat att det var så...

Hörrni ,hörrni...*räcker upp handen * (not) GLÖM UTBILDNINGS DAGEN HOS PEDA, det är TW inget annat-....
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-28 22:29:00 följande:
    Jaha.. nu snacka ni skit om mej. jag har inte sett det.. jag är inte alls nån fladdermus! *snyft* har inte ens klämt ur några barn ur den... bara tagit stora .. ehh.. nä det var inte nåt
    näää...snälla...låt oss slippa veta...blir nog bäst så...annars vågar vi nog inte komma på ditt TW.... Och jag hoppas inte du tänker bjuda på typ "falukorv" till lunch den dagen eller ngt...du vet,då är det nog många som bara tar pastan....
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-28 22:31:53 följande:
    men peda att koppulera med D på halbänken ger samma resultat som att klämma ut några ungar, har ju inet rört den, men jag har sett den.. oj oj!
    Vad ?? Hallbänken ?? Hahaha
Svar på tråden ***Skelleftetråden***