Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

***Skelleftetråden***

maltazar skrev 2008-03-28 23:40:46 följande:
    bcsvensk: är du säker på det? :P
    nääää...jag är ju inte det...men nu ska jag försöka att INTE va nyfiken och se vad nu skriver...får kolla i morrn...Natti natt
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-29 06:09:21 följande:
    Fan vilket mys vi hadde i natt du!! =) Nästa natt kan du få vara i mitten, vilken upplevelse ! =)=)
    Åhhh...tack själv...men va lite mer rädd om byrån nästa gång,den ä ju så gammal
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 20:29:19 följande:
    hehe.. men på sommaren komer det facktiskt fol o kollar (inte på mig dock, men på macken)
    jaja...vi kommer,ni har ju glass där vet jag av "gammal erfarenhet",så då får vi kolla in dej med ,så har vi fått vår sommar semester...
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 20:47:00 följande:
    maltazar, jo den är facktiskt det. vet inte väm som utnämnt den men bcsvensk: nej nämn inte glassen vi pratade om den idag, den är sååååååå jobbig, suck!
    Neeeej...det är ju deeeee bästa som finns på mackarna jöh
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 20:56:06 följande:
    jo,, att köpa o äta kanske, men f*n inte o göra :-P skitjobbigt ju, o laddigt.. blääää!
    hahahaha...Jo det kan jag tro... Jag är en hejjare p åatt pruta på mjukglass,så kommer det in ngn i sommar emd tre ungar i släptåg....Göm Dej!!
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 21:04:20 följande:
    hehe.. pruta lyckas du nog inte med hos oss dock vi är hårda
    Säg inte det ,säg inte de.. Jag är upplärd av en mästare,min pappa
  • skrutteluttan74

Näää..nu ska jag lägga ,mej i soffan igen...och tycka lite synd om mej själv...för att jag är så vansinnigt snorig och febrig...Men ha en bra kväll

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-29 21:14:34 följande:
    Hejje tjejjor. Jag har faktiskt läst alltihopa. Ni är inte riktigt som ni ska i huvvet. ;) Anyhow... jag vill bara ha er åsikt om min åkpåse jag sytt så här har ni länken. annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html... Finns en till bild om ni kikar på föregående bild åxå. Skriv jättegärna vad ni tycker och ge eventuellt tips inför nästa åkpåse som ska bli till nästa vinter. ;)

Hahaha.,...säger bruppan som läst alla inläggen hahaha
    Tur vi inte är riktigt riktiga,då hade nog fredags kvällen blivit otroligt tråkig...säger som xylifon,inte mitt fel...kanske jag med skyller på Peda då hon ändå inte är här...*kollar runt så hon inte ä med mn make i soffan *....

Och vad gäller Åkpåsen...Du är OTROLIG,helt fantastisk på att sy alltså

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-29 21:41:02 följande:
    Anna: min åsikt har du ju redan :)...och sen tror jag bara du är avis för att vi är så grymt roliga här... :P hmm
    Du sa de alla vi andra tänkte ...Hon var no bara avuns för att vi inte hade "något" liv i går då våra kidz sov
Svar på tråden ***Skelleftetråden***