• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    lilun skrev 2008-04-08 12:50:30 följande:
    annamus: jepp tror det, han är super trött just nu men vägrar sova, och humör blir ju liksom inte bättre av det, så nu hoppas jag att han snart somnar så jag hinner med tvätten som jag har i tvättstugan....maritmedm: näe inte direkt men det verkar som om det aldrig är det här numera....och jag som vill ha ordning och reda.....
    Du vet väl att de små känner på sig om man vill ha nåt gjort, å då blir det aldrig!!!!
  • lilun

maritmedm: det verkar ju inte bättre, han som i vanliga fall tror sig leka en stund själv är som helt förbytt idag.

• maritmedm

När vi skulle fixa i hallen så var Mirjam så snäll och hjälpte mig att spackla. Synd att man inte har tusen händer för i såfall hade jag kanske kunnat hålla henne borta. Måla skulle hon åxå göra men där gick gränsen, det fick hon inte.

• madigan

jaha så har man då jobbat sin sista dag. Fyy så trist....vad ska jag göra hemma....buhuuu

• varfördåför

glassmaskinen är nu igång (från i torsdags) på statoil i bureå.  redan less o har inte ens jobbat och måsta göra någon glass ännu!

När får vi en Gloria?
  • hally

Glass är gott!

Har uppdaterat mitt bildgalleri från tomt till fullt

• Annamus

Madigan: Sy såklart! Boa. Å ta det lugnt och mys såklart.

• madigan
    Annamus skrev 2008-04-08 14:08:48 följande:
    Madigan: Sy såklart! Boa. Å ta det lugnt och mys såklart.
    Oj ja ,men jag ser alla tomma dar framför mig, inga måsten...kommer att bli galen. Boa jag vet inte hur vi ska kunna boa som inte kan göra nåt.
    Vill slänga ut varenda möbel och köpa allt nytt. Är så jäkla less på garderoberna som skebo har.....hyllorna bara rasar ner...skräp...
  • emmapemma4

här har jag en febrig kille som är less att titta på tv så det blir inte så mycket gjort. tur att nummer två (3 månader) iallafall är nöjd och belåten.

• varfördåför
    emmapemma4 skrev 2008-04-08 15:15:29 följande:
    här har jag en febrig kille som är less att titta på tv så det blir inte så mycket gjort. tur att nummer två (3 månader) iallafall är nöjd och belåten.
    här har vi en febrig mamma och två killar som är väldigt nöjda med att få spela x-box en stund, det brukar de nämligen inte få göra bara sådär mitt i veckan
    När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***