• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Madigan: Då skaffar du dig måsten så här kunde jag göra tex.:

Måndag klockan 12. biblioteket fika med väninna.
    Tisdag klockan 9.00-12.00 Öppna förskolan
    Onsdag: Gå igenom Kupan och leta efter tyg att sy balla saker av.
    Torsdag: Baka matbröd och nåt fikabröd (lögn, har jag aldrig gjort men jaja... hahaha)
    Fredag: Leta internet efter recept, handla och förbereda en smarrig fredagsmiddag.
    Lördag: Ja whatever, du fattar! *ler brett*

Sy och sälj på tradera förresten, du som är så duktig... Det fick jag in nån extra slant på i höstas, och det var oerhört välkommet då bilfanskapet behövde repas helt oväntat. Alltid oväntat såklart. ;)

• madigan
    Annamus skrev 2008-04-08 15:21:37 följande:
    Madigan: Då skaffar du dig måsten så här kunde jag göra tex.:Måndag klockan 12. biblioteket fika med väninna.Tisdag klockan 9.00-12.00 Öppna förskolanOnsdag: Gå igenom Kupan och leta efter tyg att sy balla saker av.Torsdag: Baka matbröd och nåt fikabröd (lögn, har jag aldrig gjort men jaja... hahaha)Fredag: Leta internet efter recept, handla och förbereda en smarrig fredagsmiddag.Lördag: Ja whatever, du fattar! *ler brett*Sy och sälj på tradera förresten, du som är så duktig... Det fick jag in nån extra slant på i höstas, och det var oerhört välkommet då bilfanskapet behövde repas helt oväntat. Alltid oväntat såklart. ;)
    Ja de kanske löser sig. He he....
    Tack för tipsen...jag räknar ju med att städa och gå på stan, hälsa på på jobbet. Tradera-sy och sälja....du ..så långt har jag ALDRIG tänkt....
    tusen tack för de tipset
  • Mochride
    madigan skrev 2008-04-08 14:31:30 följande:
    Oj ja ,men jag ser alla tomma dar framför mig, inga måsten...kommer att bli galen. Boa jag vet inte hur vi ska kunna boa som inte kan göra nåt.Vill slänga ut varenda möbel och köpa allt nytt. Är så jäkla less på garderoberna som skebo har.....hyllorna bara rasar ner...skräp...
    Kan du inte få nya hyllor? Låter inte alls särskilt roligt att ha det så där.
  • Mochride
    xylifon skrev 2008-04-08 13:57:57 följande:
    glassmaskinen är nu igång (från i torsdags) på statoil i bureå.  redan less o har inte ens jobbat och måsta göra någon glass ännu!
    Vad sugen jag blir på mjukglass nu. Det är så gott
  • varfördåför

Mochride skrev 2008-04-08 20:47:29 följande:
    Vad sugen jag blir på mjukglass nu. Det är så gott
    men du får vänta tills de startar glass tillverkningen i stan... jag vill inte göra mjukglass.. urs så jobbigt det är!
    När får vi en Gloria?
  • Mochride
    xylifon skrev 2008-04-08 20:52:01 följande:
    men du får vänta tills de startar glass tillverkningen i stan... jag vill inte göra mjukglass.. urs så jobbigt det är!
    Jag får väl göra det. Hoppas de gör det snart. Första mjukglassen är nåt att längta efter
  • maltazar

jag kan inte öppna den..

Mochride skrev 2008-04-08 20:49:34 följande:
    Har lagt in bilder på två kuddar och en tröja som jag gjort. Vad tycks? www.mochride.blogg.se
  • maltazar

mig får du gärna köpa av! :D
    fast.. vi har inte fått maskinen än :P vet inte när den kommer, men snart hoppas vi!!

Mochride skrev 2008-04-08 20:57:47 följande:
    Jag får väl göra det. Hoppas de gör det snart. Första mjukglassen är nåt att längta efter
Svar på tråden ***Skelleftetråden***