• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag

• madigan
    Felicia6 skrev 2008-04-09 11:50:09 följande:
    hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag
    oj Grattis och välkommen hem
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-04-09 11:50:09 följande:
    Ja ett grattis vore väl på sin plats men sen tänkte jag att är det nåt att grattulera till att du blivigt gammal
  • hally

Felicia6: Grattis! Fast inte vet jag om jag håller med om "gammkärring" =/ Fyllde själv i söndags lika mycket
    Hoppas ni hade en skön semester!

Själv har man minsann ingen skön semester i sikte, jobb hemma jobb på jobbet jobb hela sommaren på jobbet och hemma, och vems fel är det?!

Ska bråttas vidare med renoveringstapeten medan monstret sover middag. Försökte hacka av mej pekfingret med en hammare också, men det tog stopp vid benet, tyyypiskt! Så nu är det bara lagom irriterande att måsta byta plåster varannan minut istället. Så onödigt! Visst låter det som att jag är riktigt händig här hemma? Någon som vill hyra in mej på lite renoveringsarbete??

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-09 12:57:23 följande:
    Felicia6: Grattis! Fast inte vet jag om jag håller med om "gammkärring" =/ Fyllde själv i söndags lika mycket Hoppas ni hade en skön semester!Själv har man minsann ingen skön semester i sikte, jobb hemma jobb på jobbet jobb hela sommaren på jobbet och hemma, och vems fel är det?! Ska bråttas vidare med renoveringstapeten medan monstret sover middag. Försökte hacka av mej pekfingret med en hammare också, men det tog stopp vid benet, tyyypiskt! Så nu är det bara lagom irriterande att måsta byta plåster varannan minut istället. Så onödigt! Visst låter det som att jag är riktigt händig här hemma? Någon som vill hyra in mej på lite renoveringsarbete??
    Om inte annat kan vi bilda klubb... då vi gjorde om hallen å skulle upp med tapeterna så var jag astrött, pms-stinn, hungrig och trampade dessutom på en bräda med spik i... var inte min bästa dag... men sen var det så jäkla snyggt så då blev jag ju glad igen
  • Bummelumman

Hally: Du kan få komma och renovera min hall om du vill. Vill verkligen att den ska piffas till, men jag orkar verkligen inte göra det själv med en 2månaders hemma!

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • hally

maritmedm: Har du inga bilder så jag får se?? Inte din håliga fot alltså utan din snygga hall
    Heh...jag har även hunnit med att skära av en bit av tumme-toppen som precis läkt ihop nu (är så jobbigt med sår på fingrarna när man ska tvätta håret!!), trampade in en glasbit i foten (som ramlade ner från en taklist jag tog ner...undrar vad de haft för sej här innan??) och som vanligt trodde jag det var en smula så jag skulle skrapa av smulan på den andra foten och fick ett rejält jack ovanpå den...det var då jag upptäckte att det faktiskt var en glasbit och ingen vanlig smula Svårt att halta när man inte har nån oskadd fot kvar, haha
    Åsså på förmiddagen när jag låg och målade bakom ett element kom monstret och körde traktorskopan längs ryggen så jag fick rivsår...ehm...
    Bummelumman: Vågar du verkligen ha mej i ditt hus som jag blodar ner överallt?!

• Bummelumman

Hally: Går väl tvätta bort. Håll dig borta från soffan bara så är jag nöjd!

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-09 13:20:45 följande:
    maritmedm: Har du inga bilder så jag får se?? Inte din håliga fot alltså utan din snygga hall Heh...jag har även hunnit med att skära av en bit av tumme-toppen som precis läkt ihop nu (är så jobbigt med sår på fingrarna när man ska tvätta håret!!), trampade in en glasbit i foten (som ramlade ner från en taklist jag tog ner...undrar vad de haft för sej här innan??) och som vanligt trodde jag det var en smula så jag skulle skrapa av smulan på den andra foten och fick ett rejält jack ovanpå den...det var då jag upptäckte att det faktiskt var en glasbit och ingen vanlig smula Svårt att halta när man inte har nån oskadd fot kvar, haha Åsså på förmiddagen när jag låg och målade bakom ett element kom monstret och körde traktorskopan längs ryggen så jag fick rivsår...ehm...Bummelumman: Vågar du verkligen ha mej i ditt hus som jag blodar ner överallt?!
    Jag ska ta nån bild... kanske kan lägga upp den imorgon... får se om jag kommer ihåg eller... minnet är bra men kort!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***