• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Tinizgirl
    Felicia6 skrev 2008-04-09 11:50:09 följande:
    hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag
    Gtattis! :)
  • hally

Bummelumman: Ja, jag kommer när jag är klar med vårt hus!

maritmedm: Det är alltid kul att se andras nyrenoveringar

Här i köket ser det riktigt snyggt ut nu, inga fläckiga väggar längre. Kanske duger med renoveringstapeten bara, får dock upplysa alla om att inte röra vid den då det är glasfiber -> Sticks, ajaj!
    Kommer va en riktig kalaspingla när min sambo kommer hem från sthlm i afton, rödrandig som en polkagris

• Mochride
    maritmedm skrev 2008-04-09 07:38:12 följande:
    PÅ vintergatan är nu glassproduktionen i full gång
    Så ska jag dit och äta glass nån dag, bara vädret blir lite bättre.
  • Mochride
    turia skrev 2008-04-09 07:44:31 följande:
    men vad är det för väder?! flera dagar med detta blås...
    Ja, visst är det tragiskt. Blev vinter igen ju...
  • Mochride
    Annamus skrev 2008-04-09 08:39:19 följande:
    Laoghaire: Mycket snygga kuddar och tröja! Du är riktigt ambitiös! Jag kan varken sticka eller virka jag tyvärr... Ja virka kanske nån rund mössa eller nåt men inget mer...
    Tack Jag har kommit in i en sån period nu. Gjorde en tröja och en kofta för ganska länge sen och sen har det som bara rullat på. Mitt senaste projekt är en klänning, men det går inte så bra med den just nu.
    Det är roligt att sticka/virka och jag har hittat mycket jag vill göra i Allt om handarbete.
  • maritmedm

Tiniz: Har du hört nåt om den sjuka fröken på lekaren? Är du nåt där och jobbar?

• Annamus

Felle: För rackarns, 27 sa du det? Det e ju snäppet från min minsta lillebror liksom och han kallar jag fortfarandr för "lilleman" hahaha. Du är ju en minibrud Felle! Gammkärring?!? *fnyser* Men allvarligt nog trodde jag du var äldre, utseendemässigt är du minst en 45-50...

Förlåt mig Felle, jag smittades tillfälligt av Pedas humor. Jag menar naturligtvis: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!

• Peda

Grattis felle!! =) Hurra på din födelseda!! =)

Felicia6 skrev 2008-04-09 11:50:09 följande:
    hej alla Nu är man hemma efter en välbehövlig semester men guud så skönt att vara hemma hihi. Hoppas allt är bra med er, själv ska jag iväg med en kompis o fika o fira mig, för jag är ju gammkärring nu Fyller 27 idag
  • Peda

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!

ehhh.. vadå... det är väl inte nåt fel på min humor? vavavavava??

Annamus skrev 2008-04-09 13:54:57 följande:
    Felle: För rackarns, 27 sa du det? Det e ju snäppet från min minsta lillebror liksom och han kallar jag fortfarandr för "lilleman" hahaha. Du är ju en minibrud Felle! Gammkärring?!? *fnyser* Men allvarligt nog trodde jag du var äldre, utseendemässigt är du minst en 45-50... Förlåt mig Felle, jag smittades tillfälligt av Pedas humor. Jag menar naturligtvis: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!
  • Mochride

Grattis Felicia6. Men du får inte säga gammkärring, det betyder ju att jag blir gammal om två år. Jag blev nyss vuxen ju

Svar på tråden ***Skelleftetråden***