Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

det händer även de bästa :P att man snubblar på bokstäverna.. se bara på mig.. hahha ;)
    äh, jag får väl prova lägga in en ny flash, kommer inte på va de finns för nåra mer.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-29 22:53:16 följande:
    JO ,de har du sant i ...Flaschplayer och så finns de en till ganska okomlicerad att ladda ner...Jadå...visst har du rätt...vlc heter de ju ...."snubblar på bokstäverna"
  • maltazar

nej den vill inte... något fler förslag??

• maltazar

tack, ska kolla. googlade men tog ju bara översta

skrutteluttan74 skrev 2008-03-29 23:10:21 följande:
    har du provar googla på flash player...???Det kom upp en himla massa och längst ner på sidorna står ytterligare förslag...Kan ju va värt att kolla 
  • maltazar

jo, gjorde det... men allt är ju samma adobe (macromedia) flash player

skrutteluttan74 skrev 2008-03-29 23:15:49 följande:
    skriv : flash player och kolla noga...fanns mycke ...tyckte jag ialla fall Men sen just att det fanns längst ner där dom sammanfattat också...
  • maltazar

kan säkert vara datorn som är knäpp bara..
    det skumma är att om jag anv explorer får jag se reklamen (ted's trainingcamp) som är innan, men trycker jag play händer inget sen.

• maltazar

tack, men de är samma de också..
    nåja, jag får väl vänta på att de jag vill se läggs upp på youtube.
    eller på att få min dator fixad.. bytte me Thony o fick fixen på köpet

skrutteluttan74 skrev 2008-03-29 23:26:12 följande:
    www.google.se/search&lr=lang_sv&sa=X&oi...och så kollar du igenom  länkarna längst ner...Har inte kollat så noga...kan va du som har rätt mycke väl...MNen detta hittade jag ialla fallNatti natt
  • maltazar

haha ja så kan det gå :)

Jag kan det ju egentligen själv, men denhär datorn är visst lite annars, gjord för vista så den vill inte riktigt xp :/ men hoppas han kan lösa det iaf.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:10:20 följande:
    ja så är det värt att byta om man få "fixen" på köpet Jag har en pappa & en bror som är data tokiga,pappa stackarn som inte ens skulle ha en dator för några år sen...Hans polare på Kommun,skulle byta ut kommun datorerna,så då fick kommun anställda köpa loss dom ,så pappas kompis som jobbar på kommun,köpte en billigt och släpade hem till farsan.Sen har det bara "Rullat" vidare...Från början ringde han mej och mina bröder och va as sur, nu är det vi som ringer han...
  • maltazar

då behöver man (iaf jag som inte har en aning) veta hur gammal du är för att förstå.. :)

hmm samma folk idag som för 15 år sen??? Isf skulle de ju vara typ 35+ hela högen... och de är de ju INTE.. om man inte går på¨club27, club soda eller nå annat me hög åldersgräns..

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:14:40 följande:
    hahaha...ungefär samma fråga fick jag sist ja va på krogen...Och maken fick höra att han var 38 och han är 2 år yngre än mej...hahahaSen har vi bara varit på fester "hemma hos folk"...MEst vi som har dom dock,beroende på utrymme...Men,men...Kontentan av det hela,det är samma folk på kriogen idag som för 15 år sen...
  • maltazar

där är det även mycket nytt som kan bli billigt :)
    så det rekommenderas

Mochride skrev 2008-03-30 22:11:02 följande:
    Har aldrig varit där, men får kanske börja hålla lite koll där också.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***