Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

hahah där har vi kanske förklaringen på våra skilda åsikter om åldrarna.. :P
    jag fick börja gå ut först 2002, och ja sen dess tycker jag det är mest jämnårigt uppemot drygt 30 kanske överallt ute..
    de 35+ som var ute 2002 och innan har väl helt enkelt börjat stanna hemma sen jag börja gå ut.. hehe

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 22:39:24 följande:
    Skrattar...jag har inte varit ut sen 2002...låter som att jag ska stanna kvar här hemma..Om du tycker det är småisar på ute ställena,då är det dags att sätta sej i gung stolen med stickningen snart ...hehehe
  • maltazar

ibland håller jag med dig.. men beror lite på vem man är med, sist jag var på balzac hade jag riktigt kul och märkte inga andra än de jag umgicks med :P
    ...eh, berodde nog till viiss del på hur mkt jag hällt i mig också.. kanske :)

Felicia6 skrev 2008-03-30 22:30:50 följande:
    Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf
  • maltazar

en sak jag lagt märke till dock, vid borden är det ofta högre ålder och mer städat folk :)
    både på balzac och s8

• maltazar

oj, vad skrev jag? lite luddigt kanske :P
    men jag menar att det inte är så mycket fjortisar, men inte heller övre medelålder.. typ 20-22 till 35 kanske. Dock brukar jag kolla gränserna och välja efter de, går aldrig på balzac el s8 om det är 18. Går helst på 22 el 27 ;) hihi

Mochride skrev 2008-03-30 22:54:43 följande:
    Samma för mig. Jag tycker också att det är mest de åldrarna ute, men går man på tex O'learys eller Balzac så märket man att det är mycket yngre ute. Jag håller mig till Station 8, tycker det är bäst där. Men visst blir det O'Learys nån gång också och Balzac har jag varit på hela två gånger
  • maltazar

haha ja kanske det :P
    dock har jag vart ute nykter en gång och dansa massa med ett par övre medelålderskvinnor :P

men jag tror att sitter man ner, så sitter de mer städade hellre vid bord än vid baren tex.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 23:32:43 följande:
    måst bero på att vi börjar va "till åldern"...orkar inte lika mycke...haha
  • maltazar

maritmedm: nu tycker jag bara det vart en löjlig diskussion.
    jag tror du vet vad jag menade.
    och utöver matväg gillar jag stora kända märken, och då kan du inte ens jämföra Ica's egna med tex Unilever's.

• maltazar

hehe det brukar väl alltid bli annat när man far dit? :)

kobra skrev 2008-03-31 10:16:48 följande:
    vi ska ochså en tripp till ikea framöver, men det är bara såna där trista saker som garderober och trådbackar etc vi ska ha, men kanske nåt annat kan få följa med hem
  • maltazar

haha jahaa var det så det var.. eller hur var det nu? :)
    nej, jag köper först och främst norrländskt.
    och jag har aldrig sagt "bara". Finns som sagt vissa saker, men ej kött/mejeri/frukt som vi köper budgetmärken. Men i övrigt är det skönt att slippa bry sig :P

maritmedm skrev 2008-03-31 10:27:37 följande:
    Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå att hålla en seriös diskussion med dig Men en fråga bara, köper du bara scans köttprodukter då eller??? Nylens är ju inget stort märke heller... Måste vara jobbigt bara köpa av de stora märkerna... och dyrt! Men vi prioriterar ju alla olika
  • maltazar

ja marit har ju datapaus under helgen som jag förstått det..

kobra skrev 2008-03-31 10:31:59 följande:
    håller ni på med matpratet än, ni var mig ena sega rackare
  • maltazar

uhhh! va äckligt!! :/

hally skrev 2008-03-31 10:44:07 följande:
    På tal om kända mat-märken, jag köpte majsvälling till Elias i somras och kom hem och gjorde välling och när jag ska sätta på nappen så ser jag massvis med små larver i den
Svar på tråden ***Skelleftetråden***