Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

jag vet det, men hissen är inte bara till för de som jobbar på lindex heller!
    och hon hade lätt kunnat åka ner, gå och hämta ställningen och sen ta hissen, inte lämna dörren öppen i drygt 5 min som hon gjorde.

Peda skrev 2008-04-06 08:42:52 följande:
    Hissen är inte ara till för kunderna, finns rulltrappor. De har lagret nere i källaren förmodligen och det blir nog lätt man håller dörren uppe när man är nere o ska ha upp kläder.
  • maltazar

kappahl har kundhiss, som delas med lindex som har den som varuhiss ner till lagret i källar'n

kobra skrev 2008-04-06 12:48:58 följande:
    finns det hiss på lindex
  • maltazar

sen åker jag aldrig rulltrapp när jag är ensam med spädbarn/barn i vagn. Då ska det va nån som står under, om det skulle hända något, så det var inte ett alternativ.

• maltazar

Tindra är också 4 nu, men har vart samma sovning sen hon var 3.
    Hon somnar vid 19-20 oftast, ibland senare på helgen eller så.
    Vaknar 7-9 nån gång. Oftast kommer hon och lägger sig hos mig (och även hos sin pappa när hon är där) nån gång under natten.

Det där sista ser jag lite som ett problem, då hon sover så mkt bättre i sin egen säng i regel, lätt att jag väcker henne av att jag andas eller vänder mig annars :P
    Men vet inte hur jag ska lösa det heller. Vaknar inte när hon kommer. Hon smyger in och kryper ner på andra sidan sängen.

• maltazar

vad för låtar söker du då? finns ju massvis :P

Ugglans mor skrev 2008-04-07 16:43:00 följande:
    Nu har jag ett jättestort riktigt U-landsproblem som verkligen behöver lösas för att vi ska få världsfred.Vilka låtar var populära på 90-talet????
  • maltazar

jag kan inte öppna den..

Mochride skrev 2008-04-08 20:49:34 följande:
    Har lagt in bilder på två kuddar och en tröja som jag gjort. Vad tycks? www.mochride.blogg.se
  • maltazar

mig får du gärna köpa av! :D
    fast.. vi har inte fått maskinen än :P vet inte när den kommer, men snart hoppas vi!!

Mochride skrev 2008-04-08 20:57:47 följande:
    Jag får väl göra det. Hoppas de gör det snart. Första mjukglassen är nåt att längta efter
  • maltazar

ja nu gick det, måste blivit nå fel innan..
    fina kuddar!
    men bilden på tröjan är inte med, står bara "image13"

Mochride skrev 2008-04-08 22:17:50 följande:
    Provade själv och hade inga problem, men jag kan ju lägga in länken igen och hoppas att det går bättre då. www.mochride.blogg.se
Svar på tråden ***Skelleftetråden***