Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

ja jag vet inte.. finns säkert larver och skalbaggar och annat äckel hos alla märken. men jag är ändå sån att har jag sett det i en vara så köper jag inte den nå mer.

• maltazar

okej.. jag tror Tindra hade Nestlé på den tiden hon hade välling.
    Känns skönt o veta då :P

hally skrev 2008-03-31 10:46:38 följande:
    Ja, tur jag kollade ordentlig, annars hade han ju börjat äta av den. Det var Sempers.
  • maltazar

vad kan det finnas där?

hally skrev 2008-03-31 10:50:29 följande:
    Ja det spelar ingen roll vilket märke så kollar jag noga jämt, särskilt mjöl och välling och flingor och ris och sånt som jag vet kan finnas synbar ohyra i. Ris ska man skölja flera ggr innan man stoppar det i grytan för där kan finnas ett och annat ovälkommet.
  • maltazar

haha men du har väl ingen möjlighet heller? :P

maritmedm skrev 2008-03-31 10:55:29 följande:
    Jepp, du har förstått det rätt... då har jag bättre saker för mig
  • maltazar

hally: om ni börjar ange egenskaper för drömsoffan, utan att kolla nånting. typ färg, mjukhet, material osv.. skriv ner allt du/ni föredrar och försök hitta en utifrån det?

• maltazar

ändrar man sig får man spara, sälja och köpa nytt? behöver inte vara så svårt :)

• maltazar

hally: heh okej, men då har du ju bestämt dig lite iaf.. en ordentlig soffa, inget billigt skräp :P

• maltazar

mina tallrikar är då hela också. Haft servisen i 6 år nu. Dock gick en assiett sönder när den tappades i golvet ;P

• maltazar

Jag har fått dubbla pengarna tillbaka på affären.
    Och ung samma summa i kuponger då jag ringt tillverkaren.

• maltazar

haha sånt är så knäppt ju.. ja, det var en skalbagge i förra paketet, så vi prövar ett nytt istället.. eller inte :P

Svar på tråden ***Skelleftetråden***