***Skelleftetråden***
hehe va lika när jag hämta Tindra igår. Men vi gick, så blöta kläderna fick allt torka på dagis.
Men nu kommer jag nog ihåg att ha gallonisarna där jämt i fortsättningen... om nu det hjälper något :P
hehe va lika när jag hämta Tindra igår. Men vi gick, så blöta kläderna fick allt torka på dagis.
Men nu kommer jag nog ihåg att ha gallonisarna där jämt i fortsättningen... om nu det hjälper något :P
hally: jag har då inte allt sånt i väska.. galon och ytterkläder har hon konstant på dagis, ja förutom det som hon kommer i då :)
i väskan har hon enbart byxor, sockar, trosor och pyjamas.
Oftast hänger de galonkläderna i grovis, lätt att hålla reda på och inte smockfullt på hyllan i hallen :)
men har ni tänkt på en sak...
man gnäller ständigt om att barnkläderna är så uppdelade i flick- och pojk-.
Men hur ofta går vi själva och köper en skjorta på herravdelningen tex? I våra stl är det helt självklart att det ska va olika kläder på olika kön.. varför ska vi särbehandla barnen? egentligen..
Peda: hehe ja alltid finns det väl något man vill ha :) innan det blev mer låga midjor och vidare ben på tjej-byxor köpte jag killbyxor istället :)
Peda: jag glömmer då hela tiden.. så påminn gärna fler ggr :P
så vitt jag vet nu så kan jag (vi) komma iaf.
bra tid också, hinner man se va man får i lön innan så man vet hur mkt man kan bränna :D
nattis :)
vi jobbar kväll/natt båda
Här har man inte heller så mkt att säga till om då det gäller kläder. Helst ska det vara rosa, och gärna med något glittrigt. Och är det rosa så ska det vara rosa, från topp till tå!
Rosa diadem, tröja, långkallingar, byxor och sockar! :P
Tur dock att allt gulligull ibland tar slut, då allt är i smutsen. Då måste hon ha de där hemska jeansen och tråkiga, neutrala tröjan.
Jag får nog tillägga att jag inte direkt ogillar rosa. Men ibland blir det lite för mkt :P
Och på mig själv går det inte, för att det helt enkelt inte passar. Skär sig med både hud och hår :P
ja jag har rött :) de som är på bilden, fast lite mörkare just nu
Sen har jag lite rosa kinder som verkligen inte gör sig bra med rosa!
mm, men jag märkte dock idag att lite lyssnar hon.
Hon tog på sig en rosa huvjacka sen ville hon ha röda mjukisbyxor. DÅ sa jag ifrån. "Det skär sig, passar inte med jackan" och hon accepterade :D