***Skelleftetråden***
bcsvensk: där sa du något! jag undrar om inte jag var tvungen köpa nya däck nu till sommaren med... eller om det bara var det som behövde lagas, som fixades ifjol.. måste kollas upp!
tack för påminnelsen :)
bcsvensk: där sa du något! jag undrar om inte jag var tvungen köpa nya däck nu till sommaren med... eller om det bara var det som behövde lagas, som fixades ifjol.. måste kollas upp!
tack för påminnelsen :)
marit: nä det är inte lika färgbestämt, det har du rätt i...
men ändå vissa olika plagg skjortor till karlarna, finns ju betydligt mindre utsträckning till kvinnor.
Och mer figursytt och utmanande för kvinnor.
Anna: lite komiskt var det väl, han tolka det väl som att du mena att "jamen jag va ju en pojkflicka, så nog ska min dotter bli det med" tog dig väl lite för mkt på allvar.
Tindra är också så att hon kan säga till i affären, men ibland går det att övertala henne ändå :) och vissa kläder VÄLJER hon själv från killavdelningen, bara för att hon tycker de är snygga
Ang kläder tycker jag även lindex mest har "tantkläder", men då har jag kanske missat ngt.
Sen undviker jag affären pga en blond äldre tant där, som låst in mig och Tindra nere i källaren/nedre plan på KappAhl :/
KappAhl tycker jag har rätt mkt snyggt, och även Cubus, så de skulle väl jag rekommendera. Men nu var det kanske för sent.
Ja. Och jag är ju inte en som bara tiger och lider. När vi till slut fick åka upp, efter 5-10 minuter (som kärringen HÅLLT hissen bara) gick jag in på Lindex och sa till.
"Ja jag skulle ju hämta den där ställningen"
Ingen ursäkt eller något. Ren jävla lathet och bekvämlighet för henne själv.
Tror jag handlat där 2 ggr sen dess, och det där hände när Tindra var några månader bara.
mm men jag tycker KappAhl har ibland, men man får väl leta lite för att hitta något fint mitt bland tantkläderna :P
hitta senast idag både tröja och klänning där :)
mm men jag tycker KappAhl har ibland, men man får väl leta lite för att hitta något fint mitt bland tantkläderna :P
hitta senast idag både tröja och klänning där :)
hm, finns det nån sida med våttapeter på nätet?
jag hittar inga :/
ja, jag har som sagt en brio sitty -06 över.
användes en sommar :P dumma impulsköp man gör ibland
tror den kostade 1200:- eller nånting därikring..
Jo, jag var nöjd. Lätt att köra, rymlig (den vi hade innan rymdes inte Tindra i till slut) osv.. Hon va 2-2,5 nånting när jag använde den.