• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    maritmedm skrev 2008-03-13 12:43:30 följande:
    Aha... på så vis. Ja jag hoppas ju iaf att du ska på statt så jag får ngn att vara med Jag vill fika snart... när har du tid med det????
    Xylifon alltså
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-13 12:42:36 följande:
    Krya på er alla sjuklingar och välkomna tillbaka alla "gamlingar" Lillen är sjuk igen, jag tror jag gråter en skvätt snart. Vi vill ju njuta av vårt nya hus och renovera, istället är det bara sjukdomar och sjukhusvistelser och panikflyttar och usch och blä... Är lite orolig, verkar ju inte vara magsjuka han har. Nu är han pigg och vill äta och får behålla maten i flera timmar men så vips kräks han MASSOR och så blir han alldeles jättevarm och slö ett tag. Hård i magen är han...Måste va nåt annat virus.Min mor är också sjuk. Ordentligt sjuk. Har nog "gått in i väggen" Fast vi försöker ändå ha lite kul och tittar i tapetböcker och river och målar fast det ju går sakta pga allt oplanerat som händer. Någon som vet var det finns fina insyns-skydd till fönster?
    Designhouse, breve stale... haidic heter den väl tror jag.
  • varfördåför

jo.. försöker övertala sonja också.. vet att challe ska dit med, fika.. hmm.. men jag är ju inte såmycket för att äta typ kakor ock så.. men jag skulle nog kunna gå med dig ändå.. jag kan ju titta då du fikar någon afton nästa vecka då vår gemensama daniel jobbar förmiddag?

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-13 12:47:51 följande:
    jo.. försöker övertala sonja också.. vet att challe ska dit med, fika.. hmm.. men jag är ju inte såmycket för att äta typ kakor ock så.. men jag skulle nog kunna gå med dig ändå.. jag kan ju titta då du fikar någon afton nästa vecka då vår gemensama daniel jobbar förmiddag?
    Det kan funka bra det Jo jag vet ju att du är som snål på att frossa i gosaker Men jag kan väl offra mig och käka lite för dig å
    Ja men du då vet jag ju två då om hon ska dit... för tydligen gick vi i samma klass, det hade jag helt glömt men det beror nog på att hon bytte till vår i nian eller så.
  • varfördåför

jo.. men hon har bytt så hon ska vara med dem som hon gick sjuan åttan med ändå.. så hon kommer inte på eran förfest..

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-13 12:54:37 följande:
    jo.. men hon har bytt så hon ska vara med dem som hon gick sjuan åttan med ändå.. så hon kommer inte på eran förfest..
    Du jag tror inte nån kommer på den
  • maritmedm

Jag har faktiskt seriöst funderat på at inte gå men vi får väl se, kommer som vanligt sluta med att man hamnar på statt Vi kanske skulle köra en egen förfest innan

• Peda

Jajaja! Det tror du barra lilla gumman!!

xylifon skrev 2008-03-13 11:55:57 följande:
    peda: det är inte jag som har haft abtinenser från datorn, det är ni som har haft abstinenser från mig ;-P
  • madigan

Ja då har barnpsykologen äntligen varit här och de gick bra...men när hon sa så här...

" gräset är grönt och snön är ....."
    Blå säger min lillgumma...... ha ha

Hon återkommer på måndag och 1 gång till sen.

Allt detta för att kolla om lillan har Damp.

• skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-03-13 13:55:25 följande:
    Ja då har barnpsykologen äntligen varit här och de gick bra...men när hon sa så här..." gräset är grönt och snön är ....."Blå säger min lillgumma...... ha haHon återkommer på måndag och 1 gång till sen.Allt detta för att kolla om lillan har Damp.
    Hahaha...så hade min lilla oxå sagt...hon är ingen diggare av snö hon inte...Den är otäck,kall och blöt och hon vill ha gräs hela tiden..Hon ska flytta med farmor till spanien,för där finns minsan ingen snö...haha
    DOm är kul dom små liven
Svar på tråden ***Skelleftetråden***