• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-14 11:34:01 följande:
    Hehe iofs Har ni några planer för helgen dÅ?
    Vi ska å se Horton med Mirjam imorgon Får bara hoppas hon är frisk... annars blir hon så besviken.... men visst är det oki fara med en febrig en på bio om de orkar.
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-14 11:34:41 följande:
    hehe.. synd att h inte är den man träffar mäst utan s som an hällst slapp men då är ju d och s de som umgås mäst. a går gasnka bra men då är det ju hennes små m, a, och a som blir lite jobbigga, inte var och en för sig utan tillsammans med räcten av bokstavskombinationen som är din familj
    hahah vilken förklaring
    maritmedm skrev 2008-03-14 11:35:39 följande:
    Vi ska å se Horton med Mirjam imorgon Får bara hoppas hon är frisk... annars blir hon så besviken.... men visst är det oki fara med en febrig en på bio om de orkar.
    Åh horton verkar bli en bra barnfilm ändå
  • varfördåför

har hon bara feber så.. hon är ju änså så stor att hon känner om on orkar.

jag ska jobba hela helgen, och imorgon är det 40års kalas på jp vi bråkar om vem som ska få vara hemma med barnen och sllippa fara själv då felicia

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 11:34:41 följande:
    hehe.. synd att h inte är den man träffar mäst utan s som an hällst slapp men då är ju d och s de som umgås mäst. a går gasnka bra men då är det ju hennes små m, a, och a som blir lite jobbigga, inte var och en för sig utan tillsammans med räcten av bokstavskombinationen som är din familj
    Tror att större delen av bokstavskombinations familjen lider av någon typ av bokstavssjukdom dessutom
  • hally

kobra: Lider med dej och alla andra som har magsjukan i huset. Usch och fy va less jag är på den! Hoppas ni slipper den nu.

hallå får jag vara med o pladdra jag har bara min snart 2-åring att prata med men han sover nu och det ekar så mycket här i huset att gå och prata för mej själv

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-14 11:37:38 följande:
    har hon bara feber så.. hon är ju änså så stor att hon känner om on orkar.jag ska jobba hela helgen, och imorgon är det 40års kalas på jp vi bråkar om vem som ska få vara hemma med barnen och sllippa fara själv då felicia
    vad är jp?
    Vart jobbar du nånstans?

Jag vette fan vad som händer. Massa kalas iaf blir det men annars hoppas jag på en lugn helg. Det tar musten ur mig just nu att äta så ofta som jag gör.. blää är så less redan
  • varfördåför

hehe.. ja iaf hälften.. tur att jag träffade den sunda delen av familjen först såå att jag inte blev hjärntvättad och hamnade på fel sida om bokstavsstaketet

• Felicia6
    hally skrev 2008-03-14 11:38:50 följande:
    kobra: Lider med dej och alla andra som har magsjukan i huset. Usch och fy va less jag är på den! Hoppas ni slipper den nu.hallå får jag vara med o pladdra jag har bara min snart 2-åring att prata med men han sover nu och det ekar så mycket här i huset att gå och prata för mej själv
    Prata på
  • varfördåför

hej hally.. kul med nya röster i samtalet.

johanna i parken jp jag jobbar på statoil i bureå.

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 11:39:39 följande:
    hehe.. ja iaf hälften.. tur att jag träffade den sunda delen av familjen först såå att jag inte blev hjärntvättad och hamnade på fel sida om bokstavsstaketet
    Hahaha, ja vilken tur att det slumpade sig så Är lite orolig för mirjam bara att hon ska dras in mer på fel sida iom hennes far täta umgänge med s.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***