• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda

Men shiiiit så tråden levt upp nu då ! =) Nån gumma som har internet abstinens?? *piiiiik*

STuria: Ja du... know the feeling! Sonen skulle på dagis i morses och klockan ringer 06.30 och lika förbaskat hinner han vakna och börja gnälla på! *suck* Men men.. sen åkte dom och jag och gumman har sovit till nu . =) *sweet*

• maritmedm

Mirjam har varit vaken till och från hela natten... har fått feber igen Så idag är jag skittrött!!! Inte så ovanligt iofs men ändå jobbit

• lilun

maritmedm: förstår hur det känns har en son som har börjat sova dåligt på nätterna och inte nog med det så vill han inte sova nå längre stunder på dagen heller så min ögon dom står i kors dygnet runt känns det som. Inte roligt att vara trött.

• varfördåför

hejsan marit kul med nät hemma och din storebror som blir gubbe idag också.. han fick kläder av mig och blev så glad

vadå finns det barn som inte sover, sådana barn har jag aldrig träffat, förstår att det måste vara jobbigt för er.. urs och fy

• maritmedm
    lilun skrev 2008-03-13 11:50:18 följande:
    maritmedm: förstår hur det känns har en son som har börjat sova dåligt på nätterna och inte nog med det så vill han inte sova nå längre stunder på dagen heller så min ögon dom står i kors dygnet runt känns det som. Inte roligt att vara trött.
    Ne verkligen inte ett dugg kul... allt jag kan tänka på just nu är hur hemskt gärna jag vill sova. Hoppas hennes feber går ner så hon sover inatt så kanske jag å får sova.
    Det är som irriterande då de inte vill sova och sen är jättegriniga och trötta... å man vet att det skulle bli bra bara de sov.
  • varfördåför

peda: det är inte jag som har haft abtinenser från datorn, det är ni som har haft abstinenser från mig ;-P

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-13 11:55:17 följande:
    hejsan marit kul med nät hemma och din storebror som blir gubbe idag också.. han fick kläder av mig och blev så glad vadå finns det barn som inte sover, sådana barn har jag aldrig träffat, förstår att det måste vara jobbigt för er.. urs och fy
    Som tur är sover hon ju iaf annars... men eftersom jag inte är piggast i världen själv just nu o dessutom bytt medecin i veckan så skulle det varit skönt å sova

Jo jag skickade ett sms till gammherken, det värsta är ju att vi bara är 1½ år yngre

Så du ska gå på klassträffen... jag tror fan inte det är många från min klass som ska gå. Vet bara en än så länge.

Vad gör du annars i veckan då?
  • varfördåför

jag tro jag ska dit, ska väl på stat efteåt iaf i veckan tisster jag vid datorn men i kväll ska jag jobba :-P

• hally

Krya på er alla sjuklingar och välkomna tillbaka alla "gamlingar"

Lillen är sjuk igen, jag tror jag gråter en skvätt snart. Vi vill ju njuta av vårt nya hus och renovera, istället är det bara sjukdomar och sjukhusvistelser och panikflyttar och usch och blä...
    Är lite orolig, verkar ju inte vara magsjuka han har. Nu är han pigg och vill äta och får behålla maten i flera timmar men så vips kräks han MASSOR och så blir han alldeles jättevarm och slö ett tag. Hård i magen är han...
    Måste va nåt annat virus.
    Min mor är också sjuk. Ordentligt sjuk. Har nog "gått in i väggen"

Fast vi försöker ändå ha lite kul och tittar i tapetböcker och river och målar fast det ju går sakta pga allt oplanerat som händer.
    Någon som vet var det finns fina insyns-skydd till fönster?

• maritmedm

Aha... på så vis.

Ja jag hoppas ju iaf att du ska på statt så jag får ngn att vara med

Jag vill fika snart... när har du tid med det????

Svar på tråden ***Skelleftetråden***