• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • turia

jag ska shoppa kläder..
    norra brunn har jag hört talas om oxå..

• skrutteluttan74
    turia skrev 2008-03-13 22:02:11 följande:
    jag ska shoppa kläder..norra brunn har jag hört talas om oxå..
    Om du ska shoppa kläder så kan du även kolla glashuset,rekomenderas,mycke affärer
  • varfördåför

madiga: men snön är ju ändå blå.. om du målar snö på ett papper så målar du ju med blått.. hon har ju rätt ju

Marit: klart vi årdnar en egen förfest.. men vi måste nog vara hos dig, blir så långt att åka härifrån.. vi bjuder sonja också

peda: du är bara avis, för att du inte är lika bra på att livaupp stämmningen som jag :-P

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-13 23:34:50 följande:
    madiga: men snön är ju ändå blå.. om du målar snö på ett papper så målar du ju med blått.. hon har ju rätt ju Marit: klart vi årdnar en egen förfest.. men vi måste nog vara hos dig, blir så långt att åka härifrån.. vi bjuder sonja också peda: du är bara avis, för att du inte är lika bra på att livaupp stämmningen som jag :-P
    Jepp det gör vi och jepp, vi är hos mig... Sonja är så välkommen. Kanske ska se lite ilm då som vi gjorde den där helgen då vi körde tvådagars med filmförfest
  • varfördåför

hahahahaha.. ja.. det blir en bra start inför att träffa alla miffon som man gick i högstadiet med... bra att värmaupp

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 08:15:36 följande:
    hahahahaha.. ja.. det blir en bra start inför att träffa alla miffon som man gick i högstadiet med... bra att värmaupp
    Jepp precis vad jag tänkte Å herregud... hur ska den kvällen sluta?!
  • varfördåför

haha, ja, man behöver då inte vara orolig att man blir så inspirerad att man börjar söka andra män iaf, finns absolut ingen man vill ha av 82:orna.. förstår inte hur sonja tänker

• kobra

jaha, här har just 4 stycken haft magsjuka, jag oc äldsta tjejen har inte haft så jag hoppas vi klarar oss..
    usch mitt skräckscenario juuuu

• maritmedm

Ja hon är ju lite annars hon Det svåra kommer väl att vara att hålla alla sina gamla beundrare på avstånd... de är ju såååå många Man måste ju varit dn mest poppis den årskullen :-O

• varfördåför

ja ja, men.. kommer att bli tungt.. alla ville ju ha mig (på så långt avstånd som möjligt) ;-P

Svar på tråden ***Skelleftetråden***