• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-13 14:34:11 följande:
    Hahaha...så hade min lilla oxå sagt...hon är ingen diggare av snö hon inte...Den är otäck,kall och blöt och hon vill ha gräs hela tiden..Hon ska flytta med farmor till spanien,för där finns minsan ingen snö...hahaDOm är kul dom små liven
    Haha jaa...och direkt när tanta kom så sa lillan..du ska gå nu.
    Hon blev jättetjurig och ville inte vara med på nåt som tanta ville...
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-03-13 14:36:43 följande:
    Haha jaa...och direkt när tanta kom så sa lillan..du ska gå nu.Hon blev jättetjurig och ville inte vara med på nåt som tanta ville...
    Hahaha,,,Hon vet vad hon vill hon...Är du rädd för diagnos eller är det ni som begjort en utredning??
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-13 14:43:32 följande:
    Hahaha,,,Hon vet vad hon vill hon...Är du rädd för diagnos eller är det ni som begjort en utredning??
    De är vi själva som begärt en utredning för de finns så många bokstavsbarn på min mans sida. Hon har liksom dom "symptomen" eller vad man nu ska säga.

Jag önskar av hela mitt hjärta att hon inte ska ha Damp
    Sen kommer de ju en till bebis och ska den åxå drabbas av de då?
    Vem vet....
  • Kixi

xylifon: Vallenbarnen går oftast i skolan i Vebomark och Vebomark hör till Skellefteå. Vet faktiskt inte riktigt var gränsen går till Robertsfors men det är garanterat söder om Vebomark eftersom vi hör till Skellefte. När våra barn börjar 7:an går de i Lövånger, skulle tro att det är samma sak för barnen i Vallen.

• maltazar

jo, det är någon mil söder om lövånger.
    Grimsmark tror jag är första byn i Rfors längs e4an.
    Vet inte exakt hur den går inåt landet, men ungefär lika..

Kixi skrev 2008-03-13 15:38:29 följande:
    xylifon: Vallenbarnen går oftast i skolan i Vebomark och Vebomark hör till Skellefteå. Vet faktiskt inte riktigt var gränsen går till Robertsfors men det är garanterat söder om Vebomark eftersom vi hör till Skellefte. När våra barn börjar 7:an går de i Lövånger, skulle tro att det är samma sak för barnen i Vallen.
  • turia

hoho. nån som gjort nåt kul i stockholm som ni kan rekommendera, affärer? nåt sevärt?
    ska dit o turista i helgen

• Mammasknodd

Har inte vart i Stockholm sen många år teback men sist jag var där gick jag på Coloseum (tror jag det heter) och det tyckte jag var riktigt mäktigt...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Kixi

turia: det beror lite på vad du är intresserad av, finns massor av intressanta sevärdheter men det beror lite på vad man är intresserad av förstås :).....och vilken typ av affärer man är intresserad av ;).....

• skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-03-13 14:54:29 följande:
    De är vi själva som begärt en utredning för de finns så många bokstavsbarn på min mans sida. Hon har liksom dom "symptomen" eller vad man nu ska säga.Jag önskar av hela mitt hjärta att hon inte ska ha Damp Sen kommer de ju en till bebis och ska den åxå drabbas av de då?Vem vet....
    Ok...ja,jag förstår din oro,men samtidigt är det skönt att få vetskap också...
    Vi misstänker att det finns funktions hinder hos min son,men det har varit så mycket strul,med allt så vi "la det på is"
    Men de 18 skulle han till skolkuratorn,så hon sa att vi börjar där och då och så kollar hon upp lite saker innan "han bollas vidare"..vilket även han tycker känns super...han har utryckt många gånger att han "känner sej annorlunda"...så vi tycker också det känns Okej...Fast det är ju aldrig skoj,men de är ju bättre med vetskap om det än att gå i "undrans tankar"
  • skrutteluttan74
    turia skrev 2008-03-13 18:36:53 följande:
    hoho. nån som gjort nåt kul i stockholm som ni kan rekommendera, affärer? nåt sevärt?ska dit o turista i helgen
    Bara å leta :
    www.alltomstockholm.se/

cityguide.se/stockholm/

www.stockholmtown.com/

Vi har varit i S-holm en hel del,men jag tycker det är så svårt att rekomendera saker att göra i en så stor stad,så full av möjligheter...
    Sen brukar vi oftast bli "vallade" till olika saker av våra släktingar,så man kan aldrig "återberätta" vars det var så att säga...Men kolla in sidorna,kanske hittar ni ngt
Svar på tråden ***Skelleftetråden***