• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • Vanillaz

Vad är det för något?

Zita & Tyson - ni är mitt allt!
  • Mysflint

Menar du att du lever precis likadant som innan men äter dessa och har gått ner 3 kg? Inga förändringar alls?

• mammelie75
    Svar på #3
    Nej, jag har inte gjort några förändringar alls. Eftersom jag har fått mer energi sen jag började käka dom så är jag ute o går med barnvagnen en gång om dan o sen dricker jag mera vatten eftersom det är mycket koffein i tabletterna så står det att man ska dricka mera vatten för att behålla vätskebalansen i kroppen. Men annars är det inte mycket skillnad sen tidigare. Jag har av någon konstig anledning börjat känna mig snyggare o fräschare sen jag började med dom.
  • skånetös78

3 kg på 1,5 vecka låter ju inte riktigt sunt..är så himla skeptiskt till alla såna här mirakelkurer! När du sen slutar äta dem känns risken väldigt stor att du går upp igen, brukar ju funka så med alla kurer om man inte samtidigt ändrar matvanorna tyvärr..men funkar det för dig och du behåller vikten så är det ju toppen så jag önskar dig all lycka till! :)

**Bebisverkstaden är öppen igen**
  • Mysflint
    mammelie75 skrev 2008-03-01 16:51:16 följande:
    Svar på #3Nej, jag har inte gjort några förändringar alls. Eftersom jag har fått mer energi sen jag började käka dom så är jag ute o går med barnvagnen en gång om dan o sen dricker jag mera vatten eftersom det är mycket koffein i tabletterna så står det att man ska dricka mera vatten för att behålla vätskebalansen i kroppen. Men annars är det inte mycket skillnad sen tidigare. Jag har av någon konstig anledning börjat känna mig snyggare o fräschare sen jag började med dom.
    Själv äter jag väldigt nyttigt och motionerar minst 1½ tim per dag i hopp om att gå ner några kilon inför sommaren. Finns det tabletter som påskyndar detta är det ju positivt, man kanske skulle testa
  • mammelie75
    skånetös78 skrev 2008-03-01 16:59:38 följande:
    3 kg på 1,5 vecka låter ju inte riktigt sunt..är så himla skeptiskt till alla såna här mirakelkurer! När du sen slutar äta dem känns risken väldigt stor att du går upp igen, brukar ju funka så med alla kurer om man inte samtidigt ändrar matvanorna tyvärr..men funkar det för dig och du behåller vikten så är det ju toppen så jag önskar dig all lycka till! :)
    Ja jag förstår att du misstror. Det gjorde jag med innan jag testade. jag har bantat i nästan hela mitt vuxna liv och provat allt man kan tänka sig, så det här var bara en vild chansning och sista gången jag skulle köpa något om d inte fungerade, har alldeles nyss varit o beställt en ny burk och det har jag aldrig gjort förrut med någon bantningsprodukt som ska vara såååååå bra enligt reklam.
  • skånetös78
    mammelie75 skrev 2008-03-01 19:43:51 följande:
    Ja jag förstår att du misstror. Det gjorde jag med innan jag testade. jag har bantat i nästan hela mitt vuxna liv och provat allt man kan tänka sig, så det här var bara en vild chansning och sista gången jag skulle köpa något om d inte fungerade, har alldeles nyss varit o beställt en ny burk och det har jag aldrig gjort förrut med någon bantningsprodukt som ska vara såååååå bra enligt reklam.
    Ja man blir så himla skeptisk till allt sånt..men brukar det inte funka så att man rasar i vikt så länge man håller på med kapslarna/pulvret osv, men sen när man ska leva utan dem så går man upp igen? Jag hoppas så att det funkar för då ska jag absolut också prova, behöver också bli av med en del kilo! Du får gärna skriva här om nån månad hur det går,skulle vara så kul om det kunde funka i längden också!
    **Blivande Fru Nordström**
  • sofiemalmö

Hur länge har du gjort detta? Funkar det fortfarande? *nyfiken*

• mammelie75

Hej, jag har hållit på nu i 2,5 vecka o har lyckats tappa 4 kilo. Ja d verkar fungera o d här är det första jag har provat som fungerar.

Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....