Ripped caps fungerar verkligen.....
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
Vad är det för något?
www.vitapost.se/index_vitapost.asp%2Fcrosslink.asp%3Fpage%3Darticle%26gen%3Darticle%26id%3D3188
Menar du att du lever precis likadant som innan men äter dessa och har gått ner 3 kg? Inga förändringar alls?
3 kg på 1,5 vecka låter ju inte riktigt sunt..är så himla skeptiskt till alla såna här mirakelkurer! När du sen slutar äta dem känns risken väldigt stor att du går upp igen, brukar ju funka så med alla kurer om man inte samtidigt ändrar matvanorna tyvärr..men funkar det för dig och du behåller vikten så är det ju toppen så jag önskar dig all lycka till! :)
Hur länge har du gjort detta? Funkar det fortfarande? *nyfiken*
Hej, jag har hållit på nu i 2,5 vecka o har lyckats tappa 4 kilo. Ja d verkar fungera o d här är det första jag har provat som fungerar.