• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • mammelie75

Hej igen, jag håller mig fortfarande till Ripped caps o har lyckats gått ner2 kilo till. Sen har jag tagit mig i kragen o skrivit in mig på gym så man kan bygga upp kroppen snyggt samtidigt så d inte blir bara lös hud.

• Hoppetossan 79

sparar denna tråden.
    Är dock lite skeptisk till att det är massa koffein i... Det är ju inte så bra att överdoser.

Moas lillebror föddes 29 maj 2007 - barn är livets största gåva!
  • mammelie75

jag drack minst 10 koppar kaffe om dagen förrut men nu kan jag inte dricka mer än 1 kopp per dag. Kaffebegäret har minskat radikalt.

älskar mina barn emma pontus och lilla indra
  • violin

Jahapp, nu har jag beställt. Ska bli spännande, jag hör av mig vidare och talar om hu det går.

• ilknur

hej jag va här och tittade lite och såg jag dig här bra nu tänkte jag
     jag har hur mycket som hälst övervikt typ 15 20 kg för mycket jag undrade vad det är för något du använder och vart man kan skicka efter de snälla svar mig så fort du kan eller om du vill så kan du ringa mig också på 070 3907951
    tack på förhand

mvh ilknur

• mammelie75
    Svar på #26
    Det är faktiskt det enda "bantningspillret" som fungerat på mig. Har nog testat d mesta, men jag mår bra av dom o känner mig mycket piggare o fräschare. Dom finns på vitapost.se. Ett av d bästa med dom är att dom inte är så hemskt dyr som alla andra pillren är. Men testa o lycka till
  • Hoppetossan 79
    ilknur skrev 2008-03-18 21:07:52 följande:
    hej jag va här och tittade lite och såg jag dig här bra nu tänkte jag jag har hur mycket som hälst övervikt typ 15 20 kg för mycket jag undrade vad det är för något du använder och vart man kan skicka efter de snälla svar mig så fort du kan eller om du vill så kan du ringa mig också på 070 3907951tack på förhand      mvh ilknur
    Du bör kanske inte lägga ut ditt telefonnummer så här "officiellt". Ett tips bara
    Moas lillebror föddes 29 maj 2007 - barn är livets största gåva!
  • Walker

Du kan räkna med att större delen av den initiala viktnedgången är vatten och de kilona kommer du att gå upp igen inom några dagar efter att ha slutat äta kapslarna.

• mamma 03 05

Någon som vill berätta lite mer om era erfarenheter?? Tänkte beställa idag. Hur länge har ni ätit? Hur mycket har ni gått ner totalt? Hur länge tänker ni äta?

Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....