• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • Neisti

M O A skrev 2008-04-07 21:28:22 följande:

läste lite på någon sida som sålde det. lät livsfarligt. man fick inte äta det om man hade högt blodtryck, hjärt- kärlproblem, depressioner, njurproblem etc...
    så skriver de om alla sådana här preparat...
  • Miss Lina

Moa

Precis som Neisti skrev så säger dom så om dom flesta preparaten. Jag tror egentligen inte att det har med att saken att göra utan att dom måste bara skydda sig fall det skulle vara så. Visst har man högt blodtryck redan och proppar i sig massa koffien och sånt, det är ju självklart att det blir ännu högre och kan bli farligt. När de gäller depressioner så kanske det är så att man kämpar så hårt att gå ner i vikt man kanske till och med mår dåligt av sin vikt, händer det inget med tabletterna om man läser att det funkar på alla andra då är det ju självklart att självkänslan blir värre och man kankse glider ner i depressionen ännu mer. Sen med njurproblem där ska man ju kanske passa sig med allt man äter så det gäller ju inte bara sånna gär saker, då gäller det ju även vanliga receptfria mediciner där dom varnar, bara för att skydda företaget.

Sen säger inte jag att det är ett riskfritt preparat. Det fibblar med sköldkörteln och har man redan hög funktion då är det ju självklart att det kan bli farligt. E man koffienkänslig jag då kan man få hjärtklappningar, man tror att det är något som är riktigt fel och helt pöätsligt får man en panikattack. Panikattacker är vanliga med alla bantningspreparat och jag till och med fick panikattack utav ett preparat som heter leipegen. Numera har jag lärt mig att om jag får hjärtklappning så är det inte farligt, jag känner att jag har kontroll och får ingen panik. Men om man aldrig har vart med om det ja då är det ju inte så lätt.

Men det jag vill komma till att även på receptfria grejer från apoteket eller hälsokost finns det ju biverkningar och rekommendationer för folk som ej ska använda så de är inget konstigt. Men man ska också vara försiktig man ska aldrig leka med sånna hära grejjer

• Johanengström

Håller med Lina i det hon säger helt. Men alltså till er som tänker eller är under kuren, ÄR ni inte friska eller på någotvis känner er dåliga så ska ni SJÄLVKLART INTE köra på H H. Svårare än så är det inte.

Jag säger det igen, H H är inget mirakelpiller som VÄLDIGT många människor på nätet verkar tro. Arbetar man inte med träningen så hjälper det inte speciellt mycket.. Dessutom är det inte värt att sätta 500kr på en burk.

Jag har förresten själv börjat *igen* men H H. Vaknade 7 i morse o tog mina första 2 kapslar sedan åt jag 7.45 innan jag stack till jobbet. Vid lunch kändes min mage som värsta jordbävningen och jag fick kramp men gick över.. Varit jobbigt att äta kvällsmat.. va inte hungrig alls utan Hanna(min sambo) tvingade mig att äta lite åtminstående men som sagt mina hungerkänslor finns inte kvar... Kändes konstigt men som sagt första dagarna är jobbigast.

Problem är ju att H H direkt blockar insulinet och tillåter inte fetter men framförallt kolhydrater att föras upp, iallfall inte står mängd av det utan förs vidare i systemet därför inte konstigt att folk blir illamående/huvudvärk av att inte hjärnan får tillräckligt med kolhydrater.. Så det gäller att äta effektivt och små potioner med flera gånger om man ska slippa illamåendet men väldigt få lyckas äta mer än 3 gånger om dagen med H H.

Lina, hur har din dag varit?

• Miss Lina

Hej Johan
    Så du har börjat nu härligt att du la till dig på beach 2008 =)

Jo gårdagen var härlig, jag hade energi så jag kunde hoppa omkring hela dagen. Vart en morgonpromenad och sedan ett pass på gymmet, sedan ville jag ta en kvällspromenad men då sa min sambo att jag skulle nog lugna mig, man behöver inte överdriva (men det var ju så fint väder och då blir man ju gladare också)

Men maten är det sådär, jaghar ingen hunger alls, jobbigt, men jag tvingar i mig maten. Jag har ingen bieffekt utan att hjärnan går på högvarv, ja det känns ibland som om jag glömmer vad grejjer heter och kan stamma lite. Men har läst att det handlar mest om kolhydratfattig kost att hjärnan då får jobba hårdare, så jag hoppas att jag int ebörjar bli blåst hehe

Idag hoppas jag på en likvärdig dag, kommer nog bara honna med gymmet (om jag inte kan klämma in en kvällspromenad) Vakna med grym huvudvärk också så jag har väl kanske drckit lite för mycket cola zero under går dagen =)
    Jag önskar er alla en bra dag så hörs vi senare

• Johanengström

Kul och höra! =)

Idag var det rena helvetet för min del tyvärr.. Fick en mycket kraftig huvudvärk, troligen pga omställningen för insulinet. Men som sagt bara 1 dag till så är jag ''ute'' ur biverkningarna. So far har inget alvarligt hänt förutom huvudvärk och lite magont.

vet inte om man har nämnt det men normalt går man ner med H H 1.2-1.5kilo i veckan. Går man ner ännumer så har man verkligen inte ätit ordentligt och man kommer med allsäkerhet lägga på sig dem kilorna igen. anledningen till att man ska äta och anävnda sig av H H samtidigt, med måtta är för att man ska kunna lära sig att äta med en normal stor mängd.

Tänk på att efteråt då ni är klara med H H kommer er magsäck vara OERHÖRT lite dvs så fort ni stoppar i er något kan ni känna er mätt vilket är skit bra! Men ta det lungt och ät inte för mycket på en gång utan flera gånger i veckan. Har man gjort det så ska man känna sig riktigt glad! För då har man gjort precis det som är menat med H H. Bortsätt från att få muskler då.

EN sak till bara, ni som inte planerar att se större ut rent muskelmässigt, undvik gym och styrketräning. För ni får riktigt fort stora muskler och det kanske inte alltid är snyggt för kvinnor antar jag. Så enligt mig är det bästa springa och köra lätta övningar. H H ger musklerna en mängd ''energi'' så om du jobbar med musklerna används det till uppbyggnad så var försiktiga.

Jag fick stora lår muskler efter 7 veckor av BARA springa 5-6gånger i veckan.... Så sammanfattningsvis ska man tänka sig för vad man gör!

Annars hur har era dagar sett ut?

• Neisti
    Johanengström skrev 2008-04-08 15:09:09 följande:
    Jag fick stora lår muskler efter 7 veckor av BARA springa 5-6gånger i veckan.... Så sammanfattningsvis ska man tänka sig för vad man gör!Annars hur har era dagar sett ut?
    Shit, undrar vad som skulle hända med mej om jag åt dem... Jag bygger nämligen muskler väldigt lätt!!!! Har redan fått ordentliga löparben, men utan hjälp från HH... Jag har verkligen ingenting emot detta, men vill ju inte bli megastor.. =)
  • sofiemalmö

Jag vill verkligen prova detta,men det är såå dyrt. Hur länge varar en burk?
    Vad vet ni om Hoodia? Vet att det är läkemedelsklassat nu, men effekt mässigt?

• Miss Lina

Johan

Tjejer har svårt att bygga stora muskler så jag tror inte det är någon fara och faktiskt så är det den bästa fettförbränningsträningen att köra styrketräning kombinerat med kondition, fast då är det styrka med lätta vikter och många många repetitioner som gäller, så va inte rädda tjejer ni kommer inte se ut som bodybuildare, det krävs anabola steroider till det =) Men visst bygger man muskler men ju större muskler man har ju mer kan man bränna också. Jag som har styrketränat i flera år, jag har konturer men jag har inga stora muskler =)

sofiemalmö
    det beror på vilken dos man kör, 1 burk borde räcka 1 månad om man kör på mellandosen. För mig som kör högsta räcker den bara i 20 dagar suck så snart e det dags för mig att köpa ny.
    Sen till hoodia tyckt ejag inte att det funka rent fettförbrännande utan det stoppa bara hungerkänslorna, så därför går man väl ner i vikt då man inte vill äta lika mycket längre

• Lissen

Är det viktigt att man äter vanlig mat när man tar RC eller HH, eller kan man kombinera med någon typ av kur såsom cambride eller liknande?

• Miss Lina

Lissen
    Du kan äta precis vad du vill huvudsaken att du äter och äter regelbundet

Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....