• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • mamma 03 05

Har iaf fått hem mina piller nu, börjar imorrn.

• miss alm

Detta låter ju lite för bra för att vara sant...någon mer som har fått resultat av dom?

TS: Jättegrattis, du kan ju inte ha så mycket kvar nu!

• Miss Lina

Grattis Mammelie till din 3 kg. Ta det bara lungt med dessa piller, dom innehåller syneferin (kemiskt efedrin) om det är ripped caps från wnt du menar?

Visserligen är det en liten liten dos på 6% och jag kände inte av något när jag knapra dom, men man ska vara aktsam iaf

Grattis igen, önska det gick lika bra för mig, kanske ska börja knapra dom igen istället =)

• 78Misan

Lägger till i favoriter TS hur mycket har du tappat totalt?

Våran gullungeTheo fyller 1 år fre 28/3
  • Johanengström

Miss Lina skrev 2008-04-03 23:27:20 följande:

Grattis Mammelie till din 3 kg. Ta det bara lungt med dessa piller, dom innehåller syneferin (kemiskt efedrin) om det är ripped caps från wnt du menar?Visserligen är det en liten liten dos på 6% och jag kände inte av något när jag knapra dom, men man ska vara aktsam iafGrattis igen, önska det gick lika bra för mig, kanske ska börja knapra dom igen istället =)
    Har själv testat dem men när jag diskuterade med chefen om preparat på jobbet att man tar så nämnde han att sålänge jag inte åt efedrin och dylikt så var det ok!

Självklart sa jag aldrig till honom om dessa utan stoppade helt i och med att jag inte ville riskera jobbet. Istället körde jag på H H (Hydroxycut Hardcore).

Hur ställer sig egentligen era arbetsgivare till att ni är ''påverkade'' av någon form att efedrin? Som lina säger så är 6% lika gärna 100% när man gör piss test för då visar det spår från de ämnet...
  • Miss Lina

Johan fungera dom på dig? Inte för att jag tänkte byta, för jag gick inte ned ett kilo med dessa ens!

Efedrin e ju olagligt i sverige, undrar hur länge det dröjer innan dom gör syneferin olagligt. Fast sen undrar man ju hur farligt det är, för det är bara i sverige o usa som det är olagligt, du kan ju t.ex beställa efedrin från en drugstore på nätet eller bara åka till ett grannland o ta hem det, det är ju sjukt. Men ja ska man göra tissprov på jobbet bör man nog akta sig! Det är ju narkotikaklassat!

• Neisti

Jag pratade med en kille på Budo & Fitness här i stan och enligt honom, så håller det på att bli "lagligt" med efedrin i Sverige... Då det tydligen finns i vissa mediciner...

• Johanengström

Miss Lina skrev 2008-04-03 23:57:42 följande:

Johan fungera dom på dig? Inte för att jag tänkte byta, för jag gick inte ned ett kilo med dessa ens!
    Fungerade inte speciellt bra egentligen.. Utan jag är sådan person att jag litar på perparat så fort dem fungerar lite.. 1 burk gick jag ner 4 kilo tror jag o då ren fett men när jag innan jag träffade chefen kollade hos doktorn o där fick jag det bekräftat och då kändes det inte alls roligt eftersom jag är emot sådant men samtidigt klantigt av mig att inte kolla innehållet från början..

Men H H är i särklass bästa fettförbrännaren och är man 7/10 som klarar preparatet ska man vara glad, inte många klarar styrkan av den. Men de bästa är ändå att den är 100% drogfri och det kan jag intyga då min läkare gjorde tester o hittade inga spår på något dylikt ef.. etc.

På mitt jobb gör man vart 5-6 ''piss provet'' för att man ska kunna se om arbetaren är missbrukare och det är ett krävande jobb som jag utför och många liv står på spel..

Efedrin tror jag är OK, i syfte att använda för eget bruk.. är det inte så eller är jag ute o cyklar? =)
  • Miss Lina

Jo t.ex finns det i min astma medicin och finns även i vissa hostmediciner, men det låter konstigt att det ska bli lagligt, men vem vet det återstår att se

• Johanengström

Miss Lina skrev 2008-04-04 00:11:20 följande:

Jo t.ex finns det i min astma medicin och finns även i vissa hostmediciner, men det låter konstigt att det ska bli lagligt, men vem vet det återstår att se
    Det negativa med det är att dem VERKLIGEN får än igång o fettet försvinner väl inte helt eftersom den drar precis allt den hittar i kroppen.. KOllar man på H H är den special anpassad att INTE dra några muskler, vilket det också visat då jag körde klart min första burk, 12kilo ren fett o kanske 200-300gram muskler vilket är helt otroligt egentligen på bara 5 veckor..
Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....