Ripped caps fungerar verkligen.....
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar 
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar 
Har iaf fått hem mina piller nu, börjar imorrn.
Detta låter ju lite för bra för att vara sant...någon mer som har fått resultat av dom?
TS: Jättegrattis, du kan ju inte ha så mycket kvar nu!
Grattis Mammelie till din 3 kg. Ta det bara lungt med dessa piller, dom innehåller syneferin (kemiskt efedrin) om det är ripped caps från wnt du menar?
Visserligen är det en liten liten dos på 6% och jag kände inte av något när jag knapra dom, men man ska vara aktsam iaf
Grattis igen, önska det gick lika bra för mig, kanske ska börja knapra dom igen istället =)
Lägger till i favoriter
TS hur mycket har du tappat totalt?
Miss Lina skrev 2008-04-03 23:27:20 följande:
Johan fungera dom på dig? Inte för att jag tänkte byta, för jag gick inte ned ett kilo med dessa ens!
Efedrin e ju olagligt i sverige, undrar hur länge det dröjer innan dom gör syneferin olagligt. Fast sen undrar man ju hur farligt det är, för det är bara i sverige o usa som det är olagligt, du kan ju t.ex beställa efedrin från en drugstore på nätet eller bara åka till ett grannland o ta hem det, det är ju sjukt. Men ja ska man göra tissprov på jobbet bör man nog akta sig! Det är ju narkotikaklassat!
Jag pratade med en kille på Budo & Fitness här i stan och enligt honom, så håller det på att bli "lagligt" med efedrin i Sverige... Då det tydligen finns i vissa mediciner...
Miss Lina skrev 2008-04-03 23:57:42 följande:
Jo t.ex finns det i min astma medicin och finns även i vissa hostmediciner, men det låter konstigt att det ska bli lagligt, men vem vet det återstår att se
Miss Lina skrev 2008-04-04 00:11:20 följande: