Ripped caps fungerar verkligen.....
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar 
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar 
Nu har du övertygat mig :)
Har precis varit inne och beställt.. Hoppas det fungerar
har ca 20kg att gå ner och hoppas klara det innan sommaren.
Jättebra tjejen, jag har sagt att jag ska gå ner till 60 o har nu 13 kilo kvar, men egentligen ska jag gå ner mer eftersom jag är så kort, bara 155 cm. Men jag är ganska grov i mig själv över rygg o axlar så d får inte se sjukt ut heller. Men lycka till o hör gärna av dig på g.boken om du vill kan vi kanske stötta varann. Skulle vara kul att höra hur det går för dig. Lycka till o kram kram
kan man ta dem när man ammar??
Nefertitiii:
Eftersom man inte ska banta när man ammar så tror inte jag det är att rekomendera, innehåller ju ganska mycket koffein också..
mammelie75:
Vi kan jättegärna stötta varandra, hur lång leveranstid var det?
Nej det står att om du ammar får du inte äta dom.
lääängtar :)
Spännande!!! Det här var intressant, jag är en riktig sucker för mirakelpiller =)
Så jag ska nog ta en titt jag med. =)
Tack för tipset!
kommer följa er och se om det är fler som går ner i vikt av detta, iså fall kommer jag hänga på jag med..
Hur går det för er?? går ni ner nåt? ni som köpt? =)