• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • miss alm

Till Johanengström;
    Aha...Tack tack! Jag är student, så jag kan knapra vad jag vill;) Ska absolut testa! Vad har du fårr för resultat? Man mår inte dåligt (mår lätt illa)?

• Miss Lina

Nu e jag tillbaka till rådgivningen ;) har haft ett helguppehåll hehe!

Johanengström skrev 2008-04-05 20:01:05 följande:
    Miss Lina skrev 2008-04-04 23:28:03 följande:
    Hur går det för er andra som kör på H H? Lina, hur går det för dig?
    Jo det går ganska bra, dessvärre åt jag lite Wienegum igårkväll o sabba min GI metod men men idag är det åter att kämpa igen. Jo anledningen till Att jag fråga om trötthet och nedstämdhet är för att jag har kännt mig onaturligt trött den senaste veckan- Då har jag ändå ätit full dos 3 gånger 2 av H H och det är ju så mycket koffein i dom så man tycker att man borde vara lite speedad men inte jag inte. Så jag bara undra. Men redan igår så börja det vända. Har kännt mig både piggare o gladare, men kanske har mer med träningen att göra. Har inte kunnat träna på över en vecka pga en skada. Men igår äntligen så gav det med sig, så nu e det bara att rulla på-

Egentligen skulle jag väga mig imorgon, men troligtvis kommer dett få vänta ännu en vecka gå lingonveckan är här och jag kan samla på mig uppp till 3 kg och då mår man bara dåligt om man ställer sig på vågen..

Men det går riktigt bra, imorgon ska jag ut i spåret på morgonen, sedan blir det ett styrkepass, tjoho..
    Så johan du ska börja med HH igen, du får uppdatera hur det går =)
  • Johanengström