• mammelie75

Ripped caps fungerar verkligen.....

Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar

• Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....
  • miss alm

Till Johanengström;
    Aha...Tack tack! Jag är student, så jag kan knapra vad jag vill;) Ska absolut testa! Vad har du fårr för resultat? Man mår inte dåligt (mår lätt illa)?

• Miss Lina

Nu e jag tillbaka till rådgivningen ;) har haft ett helguppehåll hehe!

Johanengström skrev 2008-04-05 20:01:05 följande:
    Miss Lina skrev 2008-04-04 23:28:03 följande:
    Hur går det för er andra som kör på H H? Lina, hur går det för dig?
    Jo det går ganska bra, dessvärre åt jag lite Wienegum igårkväll o sabba min GI metod men men idag är det åter att kämpa igen. Jo anledningen till Att jag fråga om trötthet och nedstämdhet är för att jag har kännt mig onaturligt trött den senaste veckan- Då har jag ändå ätit full dos 3 gånger 2 av H H och det är ju så mycket koffein i dom så man tycker att man borde vara lite speedad men inte jag inte. Så jag bara undra. Men redan igår så börja det vända. Har kännt mig både piggare o gladare, men kanske har mer med träningen att göra. Har inte kunnat träna på över en vecka pga en skada. Men igår äntligen så gav det med sig, så nu e det bara att rulla på-

Egentligen skulle jag väga mig imorgon, men troligtvis kommer dett få vänta ännu en vecka gå lingonveckan är här och jag kan samla på mig uppp till 3 kg och då mår man bara dåligt om man ställer sig på vågen..

Men det går riktigt bra, imorgon ska jag ut i spåret på morgonen, sedan blir det ett styrkepass, tjoho..
    Så johan du ska börja med HH igen, du får uppdatera hur det går =)
  • Johanengström

Hehe Jag börjar imon.. Jag ska vara på hygget och skriva allt som händer.. Dock känns det lite oroande att äta dem igen.. trodde jag var klar med piller men men! Kanske kör bara halva burken, det beror på hur mycket och hur snabbt jag lyckas gå ner.

Tänker inte hårdbanta utan köra som vanligt dvs äta det jag åt etc.

• Miss Lina

J men du har ju inte så mycket att gå ner, det får ju inte bli sjukligt. men tror du kommer klara det fint. Men med piller e man aldrig klar, de kommer man få äta hela livet =)

• Johanengström

Miss Lina skrev 2008-04-06 21:22:04 följande:

J men du har ju inte så mycket att gå ner, det får ju inte bli sjukligt. men tror du kommer klara det fint. Men med piller e man aldrig klar, de kommer man få äta hela livet =)
    Ja, det kommer man dessvärre att göra.. Förrsten diskuterade med en polare som jobbar på GG, han sa att dem kommer troligen men inte säkert att göra H H receptbelagda dvs bara din doktor kommer kunna beställa dem. Äntligen verkar dem gå framåt i Sverige eftersom dem verkligen fungerar bara man gör som det står och självklart äter rätt o all den biten.
  • Miss Lina

Hmm ja det är mycket prat hit och dit om att dom ska bli receptbelagda o efedrin som ska bli lagligt och hoodia som nu blitt receptbelagt, usch vad dom styr. Jag hoppas inte att dom gör så att dom blir receptbelagda för det är ju inte alla läkare som går med på att skriva ut bantningsmedel sådär. Allt för att göra det svårt för människor att gå ner i vikt. Men det kanske har att göra med att den fibblar med sköldkörteln, det är ju inte alltid att leka med sådana produkter. och en del ska ju inte hantera sådana saker då dom inte vet vad dom gör heller hur dom ska göra.

Egentligen borde jagkolla min sköldkörtel då det antagligen är fel eftersom jag visar alla symptom man kan ha, men nu faktiskt sen jag börja med H H känner jag mig mer bättre om man kan förklara det så. Jaja vi får väl se vad osm händer

• Hoppetossan 79

TS hur har det gått?

Ni som pratar om de här HH. Vad händer om man blir stoppad av polis och blir tvungen att lämna blodprov? Kanske högst otroligt men OM?
    Jag menar om man kan få sparken från jobbet så borde man ju kunna åka dit för att man framfört fordon drogpåverkad också?

Moas lillebror föddes 29 maj 2007 - barn är livets största gåva!
  • Miss Lina

H H innhåller inga olagliga preparat inte ens syneferin så det skulle inte hända mycket. Skillnaden med andra preparat och HH är att HH ökar ämnesomsättningen altså sköldkörtelhormonet bl.a sedan e det extremt mycket koffien i. Så du behöver ej va orolig

• vilms07

Hej!
    Jag funderar på vilken av H H och ripped caps som funkar bäst...?

Sen verkar det inte finnas någon av de i landet jag bor i iaf så det e ju lite surt!
    Man skulle bo i USA nu, himla billgt med H H där

hur går det för dig TS?

• Miss Lina

Vilms
    Vilket land bor du i då?
    Jag skulle nog rekommendera HH då ripped caps innehåller syneferin som är samma sak som efedrin och olagligt här i sverige. Men i HH är det inget sådan som kan spåras i kissprov eller så utan det jobbar på annat sätt.

HH kan du alltid beställa från usa, tar lite längre med frakten med du tjänar på det, jags ka nog göra ås iaf nästa gång det är dags att köpa HH

JOHAN: Förresten jag fick aldrig den där sidan som du beställde HH ifrån, det är snart dags att införskafaf sig en ny bruk =)

Svar på tråden Ripped caps fungerar verkligen.....